Ik wacht nog steeds op de code voor de gameconsole. Mijn abonnement is op 5 november ingegaan. Dus al ruim twee weken verder. Weten jullie hoe lang dit zal duren?
Hallo en welkom op de community
Als dus in jouw geval op 5 november alle apparatuur is aangesloten en het abonnement volledig actief is, dan had je de code al wel in je bezit moeten hebben leert de ervaring. Ik kijk het graag voor je na, vul jij dan wel even jouw community profiel in.
Hoi Jeroen,
Ik heb hem deels ingevuld. Is het zo voldoende?
Yes, zo was het voldoende
In jouw geval verwacht ik dat jij eind van deze week en uiterlijk begin van volgende week de voucher ontvangt. Met die voucher kun je dan de PS5 gaan bestellen.
Hej,
Ik heb hetzelfde haha, afgelopen dinsdag (26 nov) was mijn 14 dagen zichttermijn ook voorbij. En ook ik heb nog geen code ontvangen.
Groeten Jeroen
Nadat de zichtermijn voorbij is, kan het nog enkele dagen duren voor de voucher verstuurd wordt. Ik verwacht dat je uiterlijk begin van volgende week de code in de e-mail hebt.
Weet ook dat er achter de schermen de voorraden goed in de gaten worden gehouden, zodat iedereen zijn gewenste spelcomputer kan bestellen met de voucher.
Ja geen probleem verder, ben alleen wel benieuwd of er nog een ps5 beschikbaar is haha (omdat zo beetje iedereen een ps5 kiest verwacht ik)
Groeten Jeroen
Ik verwacht dat dit geen probleem zal zijn en jij snel met jouw PS5 kunt gaan gamen. Kijk je nog uit naar een specifieke game?
Oke top haha. Nee nog niet echt een idee haha ... Ik game normaal via pc. Dus de ps5 word vooral voor simpele bank spellen denk ik haha.
Ik speel zelf ook games op de PC, ben absoluut geen console gamer. Ja Mario Party op de Nintendo Swtich haha.
Hahah ja achja, het iig een leuke aanvulling. Maar nog even geduld schijnbaar
Beste,
Ook ik ben benieuwd naar de status van mijn voucher.
Dinsdag 12 november up en running (start zichttermijn ?) maar tot op heden nog geen voucher mogen ontvangen.
Hallo
Tot aan het schrijven van dit bericht nog geen code mogen ontvangen.
Als het goed is mijn profiel ingevuld.
Terug komend op mijn vorige bericht .... Dinsdag 26 nov was mijn 2 weken zicht termijn afgelopen, en vrijdag om 17u kreeg ik de code, en gister kwamen ze de ps5 brengen haha... Dus alles goed inmiddels
Groeten Jeroen
Hallo
Code zojuist ontvangen, waarvoor dank.
Nu nog een oplossing voor de niet doorberekende actie prijs voor het mobiel abonnement en u heeft er weer een tevreden klant bij.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.