Skip to main content

Wanneer ontvang ik de Dyson stofzuiger van KPN?

• January 16, 2026
  • 10 reacties
  • 221 keer bekeken

Hier dezelfde situatie. Inmiddels is de bedenktijd verstreken.

Zojuist met KPN gebeld. Zij geven aan dat na installatie een periode van 48 uur ingaat voordat de 14 dagen bedenktijd ingaan. Deze is nu verstreken, maar nog geen bericht ontvangen. 

De KPN-medewerker geeft aan dat er een vertraging zou zijn in de levering van de Dyson stofzuiger en problemen met de voorraad. Ze gaf aan niet te weten hoe het nu met de levering zal gaan. Dit is wel de reden dat ik (en velen) voor KPN zijn gegaan. 

Wanneer kan ik een update verwachten en mag ik nog iets gaan verwachten?

Admin: afgesplitst & eigen topic voor aangemaakt

10 reacties

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Hoi ​@Dylan.. Welkom op de community! Ik kan me voorstellen dat dit ontzettend frustrerend is. Je hebt voor KPN gekozen vanwege de Dyson-actie, de bedenktijd is inmiddels voorbij, dan is het extra vervelend als je nog steeds geen duidelijkheid hebt. 

Mag ik vragen of je sinds dat telefoongesprek inmiddels nog iets van KPN hebt vernomen? Bijvoorbeeld een e-mail, update of iets in MijnKPN?

• Auteur
  • Deelnemer
  • January 19, 2026

Dag Vikash,

Bedankt voor de reactie. Het is inderdaad vervelend dat er inmiddels lange tijd voorbij is zonder verdere informatie en wanneer ik om een update vraag dan kan deze niet gegeven worden.

Helaas heb ik nog geen reactie van KPN mogen ontvangen per mail/telefoon/MijnKPN.

Vriendelijke groet,

Dylan

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Wil je je naam, postcode, huisnummer en klantnummer achterlaten in je profiel? Dan kan ik voor je nakijken of ik in het systeem iets meer informatie kan vinden en of ik hier iets over kan zeggen. Laat je een berichtje achter in dit topic nadat je dit hebt gedaan? 

• Auteur
  • Deelnemer
  • January 20, 2026

Mijn profiel is aangevuld met de gevraagde gegevens. 

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Bedankt voor het achterlaten van je gegevens. Ik heb het inmiddels doorgegeven aan de logistieke afdeling. Je ontvangt een e-mail zodra het cadeau is verzonden. Wil je mij laten weten wanneer je het hebt ontvangen?

• Auteur
  • Deelnemer
  • January 21, 2026

Bedankt voor de hulp zover! Ik laat het weten als deze binnen is. 

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Al iets gehoord? 

• Nieuwkomer
  • January 26, 2026

Nee, ik wacht nog steeds en heb nog geen antwoord ontvangen.

• Auteur
  • Deelnemer
  • January 26, 2026

Helaas hebben wij nog niets gehoord.

• Auteur
  • Deelnemer
  • January 30, 2026

Hij is binnen, erg bedankt voor de hulp