Skip to main content
Beantwoord

Wanneer ontvang ik de PS5 die als welkomscadeau is aangeboden?

• December 23, 2025
  • 2 reacties
  • 85 keer bekeken

Ik heb sinds 5 december een werkend modem, de eerste factuur kwam op 6 december binnen en mijn welkomstcadeau is een PS5. Wanneer kan ik die verwachten?

Beste antwoord door Maja van KPN

Welkom op de community ​@Olka89, leuk dat je ons gevonden hebt om je vraag te stellen!

Wat JanD aangeeft klopt; vanwege enorme belangstelling voor deze actie is een vertraging ontstaan met het uitleveren van de PlayStation 5, maar we zijn inmiddels begonnen met de uitlevering😊 Het pakket wordt verstuurd via Post NL en zodra je PS5 onderweg is, ontvang je een track & trace code via de mail. Alvast veel plezier met je PlayStation en verder fijne feestdagen gewenst! 

2 reacties

JanD
Superuser
  • Superuser
  • December 23, 2025

Binnenkort, de uitlevering is begonnen lees ik elders binnen dit forum.

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • Antwoord
  • December 26, 2025

Welkom op de community ​@Olka89, leuk dat je ons gevonden hebt om je vraag te stellen!

Wat JanD aangeeft klopt; vanwege enorme belangstelling voor deze actie is een vertraging ontstaan met het uitleveren van de PlayStation 5, maar we zijn inmiddels begonnen met de uitlevering😊 Het pakket wordt verstuurd via Post NL en zodra je PS5 onderweg is, ontvang je een track & trace code via de mail. Alvast veel plezier met je PlayStation en verder fijne feestdagen gewenst!Â