Skip to main content
Beantwoord

Wanneer ontvang ik de PS5 die als welkomscadeau is aangeboden?

• December 23, 2025
  • 2 reacties
  • 102 keer bekeken

Ik heb sinds 5 december een werkend modem, de eerste factuur kwam op 6 december binnen en mijn welkomstcadeau is een PS5. Wanneer kan ik die verwachten?

Beste antwoord door Maja van KPN

Welkom op de community ​@Olka89, leuk dat je ons gevonden hebt om je vraag te stellen!

Wat JanD aangeeft klopt; vanwege enorme belangstelling voor deze actie is een vertraging ontstaan met het uitleveren van de PlayStation 5, maar we zijn inmiddels begonnen met de uitlevering😊 Het pakket wordt verstuurd via Post NL en zodra je PS5 onderweg is, ontvang je een track & trace code via de mail. Alvast veel plezier met je PlayStation en verder fijne feestdagen gewenst! 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

JanD
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+19
  • Wijsgeer
  • December 23, 2025

Binnenkort, de uitlevering is begonnen lees ik elders binnen dit forum.

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • Antwoord
  • December 26, 2025

Welkom op de community ​@Olka89, leuk dat je ons gevonden hebt om je vraag te stellen!

Wat JanD aangeeft klopt; vanwege enorme belangstelling voor deze actie is een vertraging ontstaan met het uitleveren van de PlayStation 5, maar we zijn inmiddels begonnen met de uitlevering😊 Het pakket wordt verstuurd via Post NL en zodra je PS5 onderweg is, ontvang je een track & trace code via de mail. Alvast veel plezier met je PlayStation en verder fijne feestdagen gewenst!Â