Skip to main content

Goedemorgen, 

23 maart een bestelling gedaan voor mobiel abonnement met iPhone 16. Deze is later geannuleerd, wat door KPN is bevestigd op 26 maart. 
Betaling is tot op heden nog niet terug betaald. 

Vanmorgen telefonisch contact gehad met een medewerker van de klantenservice. Deze heeft een andere vraag van mij goed behandeld.
Hij vertelde dat hij hetzelfde bericht als mij gelezen had hier op de communtiy en wilde me daarom doorverbinden met een collega voor het verwerken van deze vraag, maar dat werd afgebroken. De reden was dat ik die lijn (iets met bewind) via de officiële weg moest bellen. 

Vandaar dus dat ik het via deze weg probeer om bij de juiste persoon terecht te komen. 
Alvast bedankt. 

Beste ​@CindyB21 als je inderdaad onder bewind staat, kun je zelf niets regelen.

Dat moet je dan  inderdaad door je bewindvoerder laten doen.

Ik sta niet onder bewind. Weet ook niet waarom ik met die service doorverbonden werd. 

Gaat om een terugbetaling van een annulering waar ik al 3 weken op wacht. 

Beste ​@CindyB21 even een terugbelverzoek met de afdeling Collections doen, zie onderstaande link:

https://www.kpn.com/service/ugs?icid=contact:cd=community&campaignid=so:c=merk-community

Hallo ​@CindyB21, goed dat je hierover aan de bel trekt. Ik ga hier achter de schermen de juiste afdeling aansturen, zodat de terugbetaling wordt geregeld voor jou. 

De afdeling die de terugbetalingen regelt als er iets niet goed gaat heeft vrijdag 18 april ook direct terugkoppeling gegeven:

De creditering van het toestelbedrag zal binnen 3 werkdagen alsnog terug op jouw rekening staan. 

Reageer