Skip to main content
Beantwoord

Wanneer ontvang ik mijn Philips Ambilight tv?

• January 18, 2025
  • 2 reacties
  • 204 keer bekeken

November 2024 ben ik overgestapt naar kpn ik heb als welkomstcadeau  philips ambilight Tv gekozen. 

8 januari 2025 kreeg ik een track en trace code. 

En via post nl kreeg ik het wordt geleverd 9 januari. 2025 en kreeg ik melding bezorging onbekend 

Ik heb gebeld en kreeg te horen 16 januari  dat ze vrijdag de deur uit gingen en ik zou het vandaag zaterdag 18 januari  geleverd krijg. 

Maar Vandaag heb ik nog steeds geen track en trace? 

Wanneer ontvang ik mijn welkomstcadeau?

Beste antwoord door Noordzee

Hallo ​@Bambita11 ,

KPN schrijft in de kennisbank: 

Mijn abonnement is al twee weken actief, maar ik heb nog geen Track & Trace ontvangen. Wat nu?

Neem contact op met ons. Je kunt hiervoor een belafspraak maken. Wij bellen jou dan op een moment dat het jou uitkomt.

Maar eigenlijk denk ik dat de bezorging vanuit PostNL vertraging heeft opgelopen. Daar kan KPN dan ook verder niets aan doen. Misschien is de koerier wel ziek geworden? Ik vermoed dat het cadeau begin volgende week bij jou arriveert.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • Antwoord
  • January 18, 2025

Hallo ​@Bambita11 ,

KPN schrijft in de kennisbank: 

Mijn abonnement is al twee weken actief, maar ik heb nog geen Track & Trace ontvangen. Wat nu?

Neem contact op met ons. Je kunt hiervoor een belafspraak maken. Wij bellen jou dan op een moment dat het jou uitkomt.

Maar eigenlijk denk ik dat de bezorging vanuit PostNL vertraging heeft opgelopen. Daar kan KPN dan ook verder niets aan doen. Misschien is de koerier wel ziek geworden? Ik vermoed dat het cadeau begin volgende week bij jou arriveert.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • January 18, 2025

Maar erstaat bij Pakket niet fysiek  aangeboden aan post nl. 

Dus pakket is nog niet eens verwerkt aangekomen bij post nl. 

Maar als ik jullie topics lees. Ben ik niet de enige dat dit altijd mis gaat met een welkomstcadeau cadeau. 

Vind dat wel een beetje telleurstellend allemaal.