Skip to main content

Mijn opzegtermijn van 14 dagen is 3 dagen geleden verlopen. Wanneer krijg ik bericht dat ik mijn welkomstcadeau ooit zal ontvangen?

Hallo ​@Evelka ,

Mocht je het cadeau nog niet hebben ontvangen, dan komt dat ergens in de komende week. Na die veertien dagen opzegtermijn duurt de verzending ook nog eens maximaal drie werkdagen. En er is nu sprake van een lang pinksterweekend. 

bron: 

Ik heb gekozen voor een cadeau bij mijn KPN Thuis abonnement. Wanneer ontvang ik deze?

Om je welkomstcadeau te ontvangen zijn een paar dingen belangrijk. Je abonnement moet actief zijn. Daarom ontvang je eerst de eerste factuur. Daarna gaan de veertien dagen bedenktijd in. Zo gauw die voorbij zijn, versturen we binnen uiterlijk drie werkdagen je cadeau. 

Daarna wordt het welkomstcadeau verzonden door onze partner. Je ontvangt een e-mail met een Track & Trace. Je kunt hiermee jouw pakket volgen.

Let op: we sturen 't naar het adres waar je je abonnement op hebt aangevraagd. Dit kan je niet aanpassen.

Hello ​@Noordzee Ik weet dat het een lang weekend was, maar vrijdag waren er al 3 werkdagen verstreken, en dat was ook een werkdag, en ik heb nog steeds geen informatie over mijn welkomstcadeau.

OK ​@Evelka ,

Ik zou het zelf nog heel even afwachten. 
Maar anders: 

Mijn abonnement is al twee weken actief, maar ik heb nog geen Track & Trace ontvangen. Wat nu?

Neem contact op met KPN. Je kunt hiervoor een belafspraak maken. Zij bellen jou dan op een moment dat het jou uitkomt.

Of je kunt contact opnemen met de partner Sidekix. Zij zijn op werkdagen van 9.00 tot 19.00 uur bereikbaar op 088 6237 006 (lokaal tarief).

Ik heb Sidekix gebeld en ze zeiden dat de tv 14 dagen na betaling van de eerste factuur + 3 werkdagen verzonden zou worden. Jammer dat KPN daar niets over gezegd heeft. Twee verschillende bedrijven en twee verschillende regels.

Hi Evelka, allereerst welkom bij onze community. 

Fijn om te zien dat de leden hier je op weg hebben geholpen. Ik ben benieuwd of je inmiddels een bericht hebt gehad over het leveren van je wekomstcadeau. 

Ik hoor graag van je. 

Cześć@Alex z KPN 

Niestety, nadal nie otrzymałem żadnych informacji, kiedy otrzymam prezent powitalny - od KPN i również nie od Sidekix. Więc teraz czekam na więcej informacji na ten temat. KPN mówi, że w Sidekix panuje bałagan, Sidekix mówi, że nie otrzymali żadnych informacji od KPN.

Reageer