Skip to main content
Beantwoord

Wanneer ontvang ik mijn PS5?

• September 29, 2026
  • 2 reacties
  • 53 keer bekeken

Hallo,

Hoe ziet het proces er uit van van de PS5?

5 oktober is mijn aansluitdatum, en hoe dan verder?

Wanneer kan ik ongeveer de PS5 verwachten?

Ook zie ik nergens meer staan dat ik aan deze actie meedoe, gaat dit wel goed?

Mvg

Beste antwoord door Noordzee

Hallo ​@Yuxa ,

Wat betreft een bevestiging: Dat zou moeten staan in de samenvatting van jouw bestelling. Deze samenvatting wordt normaliter per e-mail verstuurd.  

En wanneer kont de PS5 dan? Dat wordt rond 22 oktober 2026. Vanaf 5 oktober 2026 gaan eerst de veertien dagen bedenktijd in en daarna wordt de PS5 binnen drie werkdagen verstuurd.

bron:

Ik heb gekozen voor een cadeau bij mijn KPN Thuis abonnement. Wanneer ontvang ik deze?

Om je welkomstcadeau te ontvangen zijn een paar dingen belangrijk. Je abonnement moet actief zijn. Daarom ontvang je eerst de eerste factuur. Daarna gaan de veertien dagen bedenktijd in. Zo gauw die voorbij zijn, versturen we binnen uiterlijk drie werkdagen je cadeau. 

Daarna wordt het welkomstcadeau verzonden door onze partner. Je ontvangt een e-mail met een Track & Trace. Je kunt hiermee jouw pakket volgen.

Let op: we sturen 't naar het adres waar je je abonnement op hebt aangevraagd. Dit kan je niet aanpassen.

2 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • Antwoord
  • September 29, 2026

Hallo ​@Yuxa ,

Wat betreft een bevestiging: Dat zou moeten staan in de samenvatting van jouw bestelling. Deze samenvatting wordt normaliter per e-mail verstuurd.  

En wanneer kont de PS5 dan? Dat wordt rond 22 oktober 2026. Vanaf 5 oktober 2026 gaan eerst de veertien dagen bedenktijd in en daarna wordt de PS5 binnen drie werkdagen verstuurd.

bron:

Ik heb gekozen voor een cadeau bij mijn KPN Thuis abonnement. Wanneer ontvang ik deze?

Om je welkomstcadeau te ontvangen zijn een paar dingen belangrijk. Je abonnement moet actief zijn. Daarom ontvang je eerst de eerste factuur. Daarna gaan de veertien dagen bedenktijd in. Zo gauw die voorbij zijn, versturen we binnen uiterlijk drie werkdagen je cadeau. 

Daarna wordt het welkomstcadeau verzonden door onze partner. Je ontvangt een e-mail met een Track & Trace. Je kunt hiermee jouw pakket volgen.

Let op: we sturen 't naar het adres waar je je abonnement op hebt aangevraagd. Dit kan je niet aanpassen.

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • October 2, 2026

Welkom op de community ​@Yuxa, leuk dat je ons gevonden hebt om je vraag te stellen!

Ik zie dat Noordzee je al uit heeft gelegd dat je in de bestelbevestiging kan zien staan dat je meedoet met deze actie, en ook wat de verwachte leverdatum zal zijn als je verbinding op 5 oktober actief wordt. Is het zo helemaal duidelijk of heb je er nog aanvullende vragen over? 

In ieder geval alvast veel plezier met je nieuwe KPN aansluiting en je PS5 😊 Mocht je in de toekomst nog weer vragen krijgen, stel ze hier dan gerust! En neem ook eens een kijkje in onze gezellige huiskamer of bij KPN voor jou!Â