Skip to main content
Beantwoord

Wanneer ontvang ik mijn welkomstcadeau?

• July 23, 2026
  • 3 reacties
  • 47 keer bekeken

Hallo, wanneer kan ik mijn welkomstcadeau ontvangen (Philips tv)? Al sinds 8 juli internet maar hoor er niks over, en de 14 dagen bedenktijd zijn ook al voorbij. 

Beste antwoord door Arjan van KPN

Hoi ​@Charlottevn. Welkom op de KPN Community! Je wilt natuurlijk graag duidelijkheid over je welkomstcadeau. Dat begrijp ik heel goed. 

Echter wil ik je vragen het nog even de tijd te geven. Als je abonnement op de 8e is ingegaan, dan verliep de 22e de bedenktermijn. Daarna versturen we binnen 3 werkdagen dan het welkomstcdeau en zou je ook per mail een Track&Trace code moeten krijgen. Na vandaag zijn de 3 werkdagen voorbij en je zou dan uiterlijk voor donderdag wel een mail moeten krijgen, als er toch wat vertraging is. Het komt sowieso goed, dat beloof ik je :) 

Laat maar weten of je straks wel een mail hebt ontvangen of niet. Kijk ook nog even op onze kennisbank voor meer informatie. 

3 reacties

Forum|alt.badge.img+8
  • Wijsgeer
  • July 23, 2026

Morgen denk ik 14 + 3  dagen 

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+16

Hoi ​@Charlottevn 

Welkom op de community van KPN.

Alles over jouw welkomstcadeau (Philips televisie) en wanneer je kunt verwachten, lees je in de volgende kennisbank (klik op de link):

Welkomstcadeau: veelgestelde vragen

Ook vindt je binnen deze kennisbank het telefoonnummer, die je kunt bellen als je vragen over je welkomstcadeau hebt, zoals wanneer je het kunt verwachten.

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • Antwoord
  • July 27, 2026

Hoi ​@Charlottevn. Welkom op de KPN Community! Je wilt natuurlijk graag duidelijkheid over je welkomstcadeau. Dat begrijp ik heel goed. 

Echter wil ik je vragen het nog even de tijd te geven. Als je abonnement op de 8e is ingegaan, dan verliep de 22e de bedenktermijn. Daarna versturen we binnen 3 werkdagen dan het welkomstcdeau en zou je ook per mail een Track&Trace code moeten krijgen. Na vandaag zijn de 3 werkdagen voorbij en je zou dan uiterlijk voor donderdag wel een mail moeten krijgen, als er toch wat vertraging is. Het komt sowieso goed, dat beloof ik je :) 

Laat maar weten of je straks wel een mail hebt ontvangen of niet. Kijk ook nog even op onze kennisbank voor meer informatie.