Skip to main content
Beantwoord

Wanneer ontvang ik mijn welkomstcadeau als mijn pakket pas in februari ingaat?

• December 5, 2025
  • 4 reacties
  • 77 keer bekeken

Bij afsluiten van abonnement konden we een welkomstcadeau kiezen, wij kozen voor de dyson. Nu is mijn vraag, mijn pakket gaat pas begin februari in, krijg ik mijn welkomst cadeau dan nog wel?

Beste antwoord door RBxx

Hallo ​@Shakira 311025 , dat staat in dit Kennisbank artikel

Ik heb gekozen voor een cadeau bij mijn KPN Thuis abonnement. Wanneer ontvang ik deze?

Om je welkomstcadeau te ontvangen zijn een paar dingen belangrijk. Je abonnement moet actief zijn. Daarom ontvang je eerst de eerste factuur. Daarna gaan de 14 dagen bedenktijd in. Zo gauw die voorbij zijn, versturen we binnen uiterlijk 3 werkdagen je cadeau. 

Daarna wordt het welkomstcadeau verzonden door onze partner. Je ontvangt een e-mail met een Track & Trace. Je kunt hiermee jouw pakket volgen.

Let op: we sturen 't naar het adres waar je je abonnement op hebt aangevraagd. Dit kan je niet aanpassen.

4 reacties

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • Antwoord
  • December 5, 2025

Hallo ​@Shakira 311025 , dat staat in dit Kennisbank artikel

Ik heb gekozen voor een cadeau bij mijn KPN Thuis abonnement. Wanneer ontvang ik deze?

Om je welkomstcadeau te ontvangen zijn een paar dingen belangrijk. Je abonnement moet actief zijn. Daarom ontvang je eerst de eerste factuur. Daarna gaan de 14 dagen bedenktijd in. Zo gauw die voorbij zijn, versturen we binnen uiterlijk 3 werkdagen je cadeau. 

Daarna wordt het welkomstcadeau verzonden door onze partner. Je ontvangt een e-mail met een Track & Trace. Je kunt hiermee jouw pakket volgen.

Let op: we sturen 't naar het adres waar je je abonnement op hebt aangevraagd. Dit kan je niet aanpassen.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • December 5, 2025

Dat begrijp ik, maar omdat er zoveel tijd tussen zit vraag ik me af of we deze nog wel krijgen dan. Maar zoals ik het nu begrijp wordt hij 2 weken na activatie opgestuurd?

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • December 5, 2025

Dat klopt ​@Shakira 311025 en staat ook bescheven in de actievoorwaarden op kpn.com. Je maakt waarschijnlijk gebruik van de overstapservice van KPN. Dat kan vanaf 4 maanden voor het einde van het abonnement bij de oude provider. De overstap vindt daarom in februari plaats.

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • December 9, 2025

Goedemorgen ​@Shakira 311025 , bedankt voor jouw bericht en ook bedankt dat je voor KPN hebt gekozen, welkom alvast :)

Dat is een leuk welkomstcadeau waarvoor je hebt gekozen en logisch dat je graag wilt weten wanneer je de Dyson ontvangt! Eigenlijk kan ik niks toevoegen aan het bericht van ​@RBxx en zodoende heb ik deze reactie ook gemarkeerd als 'best answer'. Ik ga er vanuit dat jij weet waar je aan toe bent maar mocht je toch nog vragen hebben of ergens niet uitkomen, laat het hier gerust weten!