Skip to main content
Beantwoord

Wanneer wordt welkomscadeau Philips Smart TV verzonden?

• January 16, 2025
  • 5 reacties
  • 107 keer bekeken

Nu al anderhalve week van het kastje naar de muur gestuurd met betrekking tot het ontvangen van de Philips smart tv. Zoals afgesproken toen het contract werd afgesloten. 

Het lijkt mij toch dat kpn verplicht is hun afspraken na te komen? 

Of is het oké om dan ook de betalingen stop te zetten totdat kpn zelf in actie komt? 

Ik moet eerlijk zeggen dat ik er al aardig boos van begin te worden en aan het overwegen ben welke stappen ik moet gaan ondernemen. 

Beste antwoord door Noordzee

Hallo ​@Rico0229 ,

Je kunt twee dingen doen: contact opnemen met de klantenservice van KPN of contact opnemen met de partner: Sidekix. Hier wordt de procedure beschreven: 

Ik heb gekozen voor een cadeau bij mijn KPN Thuis abonnement. Wanneer ontvang ik deze?

Om je welkomstcadeau te ontvangen zijn een paar dingen belangrijk. Je abonnement moet actief zijn. Daarom ontvang je eerst de eerste factuur. Daarna gaan de veertien dagen bedenktijd in. Zo gauw die voorbij zijn, versturen we binnen uiterlijk drie werkdagen je cadeau. 

Daarna wordt het welkomstcadeau verzonden door onze partner. Je ontvangt een e-mail met een Track & Trace. Je kunt hiermee jouw pakket volgen.

Let op: we sturen 't naar het adres waar je je abonnement op hebt aangevraagd. Dit kan je niet aanpassen.

Mijn pakket is zoekgeraakt bij PostNL. Wat nu?

Ook hiervoor kan je contact opnemen met onze partner, Sidekix. Zij zijn op werkdagen van 9.00 tot 19.00 uur bereikbaar op 088 6237 006 (lokaal tarief).

Mijn abonnement is al twee weken actief, maar ik heb nog geen Track & Trace ontvangen. Wat nu?

Neem contact op met ons. Je kunt hiervoor een belafspraak maken. Wij bellen jou dan op een moment dat het jou uitkomt.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

5 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • Antwoord
  • January 17, 2025

Hallo ​@Rico0229 ,

Je kunt twee dingen doen: contact opnemen met de klantenservice van KPN of contact opnemen met de partner: Sidekix. Hier wordt de procedure beschreven: 

Ik heb gekozen voor een cadeau bij mijn KPN Thuis abonnement. Wanneer ontvang ik deze?

Om je welkomstcadeau te ontvangen zijn een paar dingen belangrijk. Je abonnement moet actief zijn. Daarom ontvang je eerst de eerste factuur. Daarna gaan de veertien dagen bedenktijd in. Zo gauw die voorbij zijn, versturen we binnen uiterlijk drie werkdagen je cadeau. 

Daarna wordt het welkomstcadeau verzonden door onze partner. Je ontvangt een e-mail met een Track & Trace. Je kunt hiermee jouw pakket volgen.

Let op: we sturen 't naar het adres waar je je abonnement op hebt aangevraagd. Dit kan je niet aanpassen.

Ook hiervoor kan je contact opnemen met onze partner, Sidekix. Zij zijn op werkdagen van 9.00 tot 19.00 uur bereikbaar op 088 6237 006 (lokaal tarief).

Mijn abonnement is al twee weken actief, maar ik heb nog geen Track & Trace ontvangen. Wat nu?

Neem contact op met ons. Je kunt hiervoor een belafspraak maken. Wij bellen jou dan op een moment dat het jou uitkomt.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • January 17, 2025

Beste Noordzee,

Dit heeft weinig zin als je van het kastje naar de muur gestuurd word. 

Volgens mij is kpn toch contractueel verplicht om te leveren? Lees hier veel problemen mee op dit forum dus kpn houdt zich hier structureel niet aan. 

Dat kpn een onbetrouwbare partner heeft, kan niet het probleem van de consument zijn? 

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • January 17, 2025

Ik probeer je alleen maar op weg te helpen naar de juiste kanalen. Alleen hier een topic plaatsen, helpt niet. Daarom adviseer ik je om toch (helaas) zelf maar weer in actie te komen. 

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Hallo ​@Rico0229, welkom op de KPN community. Ik snap wel dat je graag jouw welkomstcadeau in ontvangst wil nemen. Heb je wel in de afgelopen periode een track&trace code ontvangen in verband met de verzending van de tv? 
Voor vragen over de verzending en dergelijke is er een telefoonnummer van onze logistieke partner. Wat geven zij aan als jij contact opneemt? 

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • January 23, 2025

Hallo ​@Rico0229 ,

@Rico0229 

Is het nu gelukt va de klantenservice of via de partner, Sidekix?