Skip to main content
Beantwoord

Wanneer zijn trouwe klanten aan de beurt voor de welkomstcadeaus

• March 8, 2025
  • 4 reacties
  • 102 keer bekeken

Al vele jaren is dit huishouden KPN klant. Mobiel, internet en tv. Onlangs zelfs alles weer verlengt voor 2 jaar.

Nooit een echt cadeau gekregen. Wat korting hier en daar of een tv zender.

Nu zie ik alweer dat KPN smart watches en Playstations weggeeft aan nieuwe klanten, alsof het allemaal niks is.

Wanneer zijn de trouwe klanten eens aan de beurt voor zulke cadeau's?

Beste antwoord door Alexandra van KPN

Hi ​@Duncan058, ik zie dat je hier al op weg geholpen bent. 

Zoals ​@JanD al vertelde krijg je inderdaad eenmalig een welkomstcadeau, wanneer je je abonnement bestelt. Het kan bijvoorbeeld zijn dat je toen jouw abonnement startte je gebruik hebt gemaakt van een korting, óf een welkomstcadeau. We doen ons best om daarna ook onze vaste klanten blij te maken, bijvoorbeeld met onze Combivoordelen, als je meerdere KPN abonnementen hebt. 

Daarnaast denken we ook aan al onze bestaande klanten, met bijvoorbeeld KPN Voor Jou. Elke maand kan je daar leuke extra's vinden, soms zijn het kadootjes, soms winacties, elke maand lichten we ze ook hier in de Community uit.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

Gertjan Woudenberg
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+4

Deze vraag is al zo vaak gesteld. Providers proberen nieuwe klanten te lokken met mooie cadeaus. Zittende klanten zullen nooit dezelfde cadeaus krijgen. Bovendien is dat ook onbetaalbaar met bijna 2 miljoen aansluitingen.

Dus als je ook een cadeau zoals een PlayStation of smart watch wil zul je moeten overstappen. 

JanD
Superuser
Forum|alt.badge.img+19
  • Superuser
  • March 8, 2025

Beste ​@Duncan058 je geeft in je topictitel zelf al het antwoord:

welkomstcadeau, dus voor nieuwe klanten.

Dat ben jij dus niet meer en toe jij klant werd heb je ook van een welkomstaanbieding geprofiteerd, dat doet KPN dus geen 2 keer.

Als je geabonneerd bent op de maandelijkse nieuwsbrief van KPN, lees je iedere maand weer over de aanbiedingen voor bestaande klanten.

Dicksooo
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+6
  • Wijsgeer
  • March 8, 2025

toen jij klant werd heb je ook van een welkomstaanbieding geprofiteerd, dat doet KPN dus geen 2 keer.

Dag ​@JanD , van bovenstaande opmerking krijg ik altijd de kriebels, nooit gehad namelijk, sterker nog, toen ik pak ‘em beet zo’n 25 jaar geleden mijn XS4ALL abonnement (betalen aan KPN voor de verbinding en aan XS4ALL als provider) afsloot moest ik nog zelfs betalen voor de modem.

Verder ben ik het wel met je eens, eigenlijk vind ik dat die zogenaamde welkomstcadeaus verboden moeten worden omdat deze feitelijk worden betaald door de reeds bestaande klanten!

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Hi ​@Duncan058, ik zie dat je hier al op weg geholpen bent. 

Zoals ​@JanD al vertelde krijg je inderdaad eenmalig een welkomstcadeau, wanneer je je abonnement bestelt. Het kan bijvoorbeeld zijn dat je toen jouw abonnement startte je gebruik hebt gemaakt van een korting, óf een welkomstcadeau. We doen ons best om daarna ook onze vaste klanten blij te maken, bijvoorbeeld met onze Combivoordelen, als je meerdere KPN abonnementen hebt. 

Daarnaast denken we ook aan al onze bestaande klanten, met bijvoorbeeld KPN Voor Jou. Elke maand kan je daar leuke extra's vinden, soms zijn het kadootjes, soms winacties, elke maand lichten we ze ook hier in de Community uit.