Skip to main content
Vraag

Wat is de kans dat je iets wint bij Seaters? Heb al een jaar niets meer gewonnen

• March 12, 2026
  • 6 reacties
  • 34 keer bekeken

Hoe groot is de kans dat je nu nog eens iets wint via Seaters? Toen de voetbalkaartjes er nog waren had ik regelmatig mazzel maar nu al ruim een jaar niks meer helaas. Mee doen is geen garantie natuurlijk maar een keer weer wat winnen is wel leuk.

6 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • March 12, 2026

Hallo ​@michiele1979 ,

Klein.

Ik heb al zeker zes jaar niets meer gewonnen. Lang geleden won ik nog wel eens kaartjes voor het schaatsen in Thialf. 

Maar goed, het aanbod momenteel is ook niets voor mij. Alleen maar Ado Den Haag en allerlei festivals. Niet mijn piece of cake. 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • March 12, 2026

Nee dat klopt festivals is ook niet mijn ding maar de dierentuin/madurodam enzo is wel leuk.
Nederlands Elftal ook maar dan kan je maar 2 kaartjes winnen. Met 2 dochters die graag een keer naar een wedstrijd willen is dat dan weer lastig.

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • March 12, 2026

Dierentuinen en Madurodam schrijf ik standaard wel steeds voor in. Maar helaas zonder succes. 

Serenay van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+7

Hoi ​@michiele1979, welkom bij de community! Dat snap ik helemaal hoor. Het is natuurlijk extra leuk als je af en toe weer eens iets wint! 🙂

Hoe groot de kans precies is om via Seaters te winnen, verschilt eigenlijk per actie. Dat hangt bijvoorbeeld af van hoeveel kaarten er beschikbaar zijn en hoeveel mensen er meedoen. De winnaars worden vervolgens door middel van een loting bepaald, waardoor iedereen die meedoet in principe gelijke kansen heeft. Het kan daardoor zijn dat je de ene periode wat vaker geluk hebt en in een andere periode juist langere tijd niets wint. Meedoen blijft dus inderdaad geen garantie, maar zolang je blijft deelnemen maak je natuurlijk veel meer kans.

Het aanbod is uiteraard ook belangrijk, het moet wel iets zijn inderdaad wat je ook leuk lijkt! Misschien toch leuk om een keer een festival mee te pakken? ​@Noordzee 🕺🏻

Hopelijk heb je binnenkort weer eens geluk met een leuke actie! 🍀

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • March 13, 2026

Misschien toch leuk om een keer een festival mee te pakken? ​@Noordzee 🕺🏻

Hopelijk heb je binnenkort weer eens geluk met een leuke actie! 🍀

Nou nee, niets voor mij. 

Maar ik heb vandaag wederom ingeschreven voor Madurodam. Misschien lukt het nu een keer? 

Serenay van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+7

Hoi ​@Noordzee, haha nee dan kan je dat inderdaad beter overslaan. Oh kijk! Ik ga voor jullie beide duimen!