Skip to main content
Vraag

Wat kan KPN aanbieden voor een bestaande klant?

• April 22, 2026
  • 9 reacties
  • 156 keer bekeken

Heeft KPN nog leuke verlengactie?

Ik zie dat ziggo een PS5 aanbied voor een contract van 2 jaar. En hier krijg ik een paar euro korting per maand als ik verleng  😐 en de prijs is bijna hetzelfde 🫣

Is er nog iets beters wat KPN mij kan aanbieden, want anders is mijn keus snel gemaakt en ben ik weg.

Gr Remko

9 reacties

• April 22, 2026

Bestaande Ziggo klanten zullen om dezelfde reden voor KPN met de stofzuiger aanbieding kiezen. Want ook daar worden bestaande klanten met een nihile korting blij gemaakt.

Er zijn tientallen topics waar je kan lezen dat er weinig in het vat zit.

Kortom succes.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • April 22, 2026

Thx voor je reactie,

Dus  je kan het beste om de 1 of 2 jaar van leverancier veranderen om de meeste korting of cadeaus mee te pakken?

• April 22, 2026

Thx voor je reactie,

Dus  je kan het beste om de 1 of 2 jaar van leverancier veranderen om de meeste korting of cadeaus mee te pakken?

Als het daarom te doen is dan inderdaad. Gaat het om de dienstverlening of de kwaliteit en andere afwegingen dan niet. Je kan soms ook iets voordeliger uit zijn door bij KPN zelf het abonnement aan te passen.

Berrie_Kaas
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+8
  • Wijsgeer
  • April 22, 2026

Thx voor je reactie,

Idd, om het jaar of twee jaar van provider wisselen ​@Wokkels , dat levert in financiele zin het meeste op. Maar wat een gedoe en frustraties, ik moet er niet aan denken. Heb je net alles perfect aan het draaien moet je weer omschakelen en alles ombouwen. Bovendien krijg ik het thuisfront absoluut niet mee.

Forum|alt.badge.img+9
  • Wijsgeer
  • April 22, 2026

@Wokkels Neem telefonisch contact op met kpn: 0800-0402 (gratis)

Berteman
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • April 22, 2026

Thx voor je reactie,

Idd, om het jaar of twee jaar van provider wisselen ​@Wokkels , dat levert in financiele zin het meeste op. Maar wat een gedoe en frustraties, ik moet er niet aan denken. Heb je net alles perfect aan het draaien moet je weer omschakelen en alles ombouwen. 

Duurde het je écht twee jaar voordat je allles perfect draaiend had toen je naar kpn wisselde? Dan doe je echt iets niet goed. Of kpn natuurlijk.

Dicksooo
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+6
  • Wijsgeer
  • April 22, 2026

Idd, om het jaar of twee jaar van provider wisselen ​@Wokkels , dat levert in financiele zin het meeste op. Maar wat een gedoe en frustraties, ik moet er niet aan denken. Heb je net alles perfect aan het draaien moet je weer omschakelen en alles ombouwen. 

Duurde het je écht twee jaar voordat je allles perfect draaiend had toen je naar kpn wisselde? Dan doe je echt iets niet goed. Of kpn natuurlijk.

Volgens mij is meneer Kaas al ruim 20 jaar een tevreden XS4ALL klant.🤗

Berrie_Kaas
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+8
  • Wijsgeer
  • April 22, 2026

Volgens mij is meneer Kaas al ruim 20 jaar een tevreden XS4ALL klant.🤗

Misschien wel een beetje gechargeerd ​@Dicksooo en ​@Berteman , ik bedoel aantegeven dat ik een goed werkend internet, met alle toebehoren, niet op zal geven voor een paar euro’s per maand minder. En het klopt, ik was vele jaren klant van XS4ALL terwijl het op dit moment niet meer is dan een naam voor een KPN abonnment. Anyway, hoewel ik contract vrij ben blijf ik voorlopig rustig zitten 😄. Je moet toch ergens door gebeten worden, de ene keer is het de hond, de andere keer is het (Louis) de kat 😀 🐈.  

@Katana321 doet overigens een hele goeie suggestie: neem eens contact op met kpn via 0800-0402. De mensen die je aan de telefoon krijgt hebben (mits je contract vrij bent) altijd iets in hun achterzak, als je begrijpt wat ik bedoel.   

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Hoi ​@Wokkels, welkom op onze community, ik zie dat er al meegedacht wordt. Hier op de community kan ik je hier verder niet mee helpen maar je kunt altijd even bellen om te kijken of je huidige abonnement nog bij je past.

Voor bestaande klanten hebben we ook wat leuke acties en evenementen trouwens: KPN Voor Jou | KPN Community