Skip to main content
Beantwoord

Wat kan KPN bieden ten opzichte van aanbieding Ziggo?

• February 14, 2025
  • 5 reacties
  • 212 keer bekeken

Ben benaderd door Ziggo. Die bieden mij een abonnement aan voor de 1e 12 maanden a € 38.38 en als je bij kpn hetzelfde abonnement afsluit als we nu hebben betalen we de 1e 6 maanden € 39.00 per maand en dan € 59.0 per maand.
Nu betaal ik na 30 jaar klant te zijn € 84.10 per maand.
Is dit uit te leggen?

Het verschil met ziggo en een nieuw abonnement bij jullie is wel erg groot.
Loont de moeite over te stappen mits kpn daar ook iets aan kan doen.

Beste antwoord door JanD

Beste ​@wotje €84 is wel erg vee; geld heden ten dage, wat heb je dan extra  buiten internet, tv en vaste telefoon???

Je moet geen appels met peren vergelijken, je hebt nieuwe klanten en bestaande klanten.

A;s bestaande klant kun je bij KPN verlengen met een korting, als je reeds contractvrij bent. zie onderstaande link voor de mogelijkheden:

https://www.kpn.com/shop/aanpassen/internet-tv

Succes

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

5 reacties

JanD
Superuser
Forum|alt.badge.img+19
  • Superuser
  • Antwoord
  • February 14, 2025

Beste ​@wotje €84 is wel erg vee; geld heden ten dage, wat heb je dan extra  buiten internet, tv en vaste telefoon???

Je moet geen appels met peren vergelijken, je hebt nieuwe klanten en bestaande klanten.

A;s bestaande klant kun je bij KPN verlengen met een korting, als je reeds contractvrij bent. zie onderstaande link voor de mogelijkheden:

https://www.kpn.com/shop/aanpassen/internet-tv

Succes

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • February 14, 2025

Beste Jan,

ik heb een alles in 1 standaard abonnement.

• February 14, 2025

ik heb een alles in 1 standaard abonnement.

Dat is 100 mbit internet. Telefoon. En 2 tv ontvangers + opnemen. Daar zit ook Spotify bij. En KPN Veilig voor 2 apparaten. Neem je dat wel mee in de vergelijking? 

Als ik ga tellen:

Daar komt nog Spotify voor € 10,99 bij en KPN Veilig voor € 4,99. Maakt € 82,97. 

Heb je ook een KPN mobiel abonnement? Dan kan je gratis Netflix krijgen. 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • February 14, 2025

Ja, dit heb ik idd meegenomen.

Maar dan kan ik ook niet verklaren als je op dit moment een kpn abonnement afsluit (standaard alles in 1) ik de 1e 6 maanden € 39,-- betaal en daarna € 59,-- per maand.

Dat is hetzelfde abonnement als waarvoor ik nu € 84.10 betaal

• February 14, 2025

Ja, dit heb ik idd meegenomen.

Maar dan kan ik ook niet verklaren als je op dit moment een kpn abonnement afsluit (standaard alles in 1) ik de 1e 6 maanden € 39,-- betaal en daarna € 59,-- per maand.

De eerste 6 maanden krijgt een nieuwe klant welkomskorting. Jij bent geen nieuwe klant, dus jij krijgt dat niet. Jij krijgt het bij Ziggo wel als je overstapt. De eerste 12 maanden en dan zit je aan een contract vast van 2 of 3 jaar. Neem dat ook even mee.

Dat is hetzelfde abonnement als waarvoor ik nu € 84.10 betaal

Zie mijn vorige reactie. Ik kom op € 82,97 uit. Dus dat maakt elkaar helemaal niet zoveel.