Skip to main content
Beantwoord

Wat kan KPN qua korting bieden aan een bestaande klant?

• December 11, 2025
  • 2 reacties
  • 27 keer bekeken

Hallo KPN, 

Ik zie at er mooie acties zijn voor nieuwe klanten. graag zou ik als vaste klant daar ook gebruik van willen maken. 

Daarnaast zou ik graag glasvezel willen, is er al zicht op een glasvezel aansluiting van KPN voor mijn adres?

Met vriendelijke groet, 

Rob

Beste antwoord door Remco van KPN

Hoi ​@R Schoones welkom op de KPN Community! 

Het klopt dat er inderdaad acties zijn die gericht zijn op nieuwe klanten zoals Marlon en Noordzee aangeven, het klopt ook dat dit van alle tijden is en dat vrijwel alle providers dit doen. Neemt niet weg dat we ook voordelen bieden aan bestaande klanten. Denk hierbij bijvoorbeeld aan zaken als onze Combivoordelen en KPN Voor Jou.

Je kan altijd even contact zoeken met de klantenservice om samen met een collega jouw abonnement door te spreken om te kijken of deze nog bij je past. Dat kan gemakkelijk via een terugbelafspraak op een moment dat jou dat uitkomt.

Op de pagina Glasvezel Check kan je controleren of er glasvezel beschikbaar is.

Mocht je verder nog vragen hebben stel ze gerust!

2 reacties

• December 11, 2025

De welkomskorting is alleen voor nieuwe klanten. Niet voor bestaande klanten. De welkomskorting heeft als doel nieuwe klanten binnen hengelen. Jij bent al binnen.

Bestaande klanten kunnen hun abonnement verlengen. Dan krijgen 5 euro of € 7,50 kortingen gedurende een aantal maanden.

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Moderator
  • Antwoord
  • December 12, 2025

Hoi ​@R Schoones welkom op de KPN Community! 

Het klopt dat er inderdaad acties zijn die gericht zijn op nieuwe klanten zoals Marlon en Noordzee aangeven, het klopt ook dat dit van alle tijden is en dat vrijwel alle providers dit doen. Neemt niet weg dat we ook voordelen bieden aan bestaande klanten. Denk hierbij bijvoorbeeld aan zaken als onze Combivoordelen en KPN Voor Jou.

Je kan altijd even contact zoeken met de klantenservice om samen met een collega jouw abonnement door te spreken om te kijken of deze nog bij je past. Dat kan gemakkelijk via een terugbelafspraak op een moment dat jou dat uitkomt.

Op de pagina Glasvezel Check kan je controleren of er glasvezel beschikbaar is.

Mocht je verder nog vragen hebben stel ze gerust!