Wat voor voordelen zijn er voor bestaande (ex-Telfort klanten)?
Telfort abonnement liep destijds af en nu ben ik dus klant bij KPN maar zonder actief contract (Einde contract 2015). Als ik nu bel met de KPN klantenservice of kijk bij MijnKPN om mijn contract the verlengen dan krijg ik 5 euro korting (betaal 57 EUR voor 50 Mbit)
Vind dit wel een erg groot verschil ten opzichte van eerste 12 Maanden EUR 35,- en daarna 65,- voor een 1GB (glasvezel) of 135 Mbit totdat er glasvezel ligt.
Mis ik hier iets of is er totaal gaan voordeel voor klanten die hun contract willen verlengen ?
Ik hoor het graag.
Grt
Bladzijde 1 / 1
Hallo @Kobus3000 ,
Naar prijzen voor nieuwe klanten (gedurende het eerste jaar) moet je niet kijken. Die krijg je als bestaande klant niet.
Je kunt jouw abonnement wel goedkoper maken door te verlengen.
Dat kan via de klantenservice. Het kan ook (sneller) via internet:
Je gaat dan per direct over op KPN TV+. Dat heeft voordelen en nadelen.
Voor de volledigheid: Hier vind je een overzicht van bevindingen/wensen van KPN TV+:
Jij kunt per vandaag uitkomen op 55 euro voor internet 100 Mbit/s + TV. Dat is goedkoper dan je nu betaalt. De huidige prijzen en mogelijkheden vind je in dit overzicht:
@Noordzee bedankt voor de informatie. Kijken of dat lukt want het contract is reeds afgelopen en de enige opties die ik kreeg waren snelheid aanpassen wat me EUR 5 per maand extra gaat kosten (voor 100 ipv 50 Mbit).
Hoi @Kobus3000, de Telfort abonnementen zijn inmiddels al wat ouder en de nieuwere pakketten kunnen voordeliger uitpakken. Je kunt met het voorbeeld van Noordzee kijken naar jouw abonnement en vergelijken.
Als je een keuze hebt gemaakt kan je dat via een terugbelafspraak met de klantenservice in gang zetten
Reageer
De Kennisbank
Heb je vragen over diensten, producten of wil je weten hoe je modeminstellingen verandert? Vind het antwoord op de meest gestelde vragen in onze Kennisbank
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.