Skip to main content

Met ingang van oktober heeft mijn vrouw via KPN een mobiel abonnement afgesloten. Er is toen beloofd dat er ook het netflix abonnement wat we al hadden 5 euro korting gegeven zou worden.

Tot op heden betaal ik nog steeds 8,99 euro per maand. Hoe kan ik ervoor zorgen dat de korting Met terugwerkende kracht alsnog verrekend wordt?

Hallo ​@Ad Gielen ,

Dan lijkt het erop dat je jouw vijf euro korting vanwege Combivoordeel nog niet hebt geactiveerd. Er wordt nu dus de bruto prijs in rekening gebracht waar de korting nog niet van afgehaald is. Voor het aanmelden van jouw producten voor de voordelen van KPN Compleet of Combivoordeel (dat is afhankelijk van hoe oud jouw abonnementen zijn) kun je de voordelen zelf nakijken en aanzetten. Controleer eerst of de voordelen actief zijn via MijnKPN. 

Welkom op de community ​@Ad Gielen. Je kunt inderdaad kijken op de link die Noordzee noemt, daar kan je zien of je nu gebruik maakt van een Combivoordeel of dat je het kunt activeren. Is het via die weg gelukt om te activeren? Als het daar niet lukt kan je het makkelijkste een terugbelafspraak laten maken via onze site, dan kan er direct met je meegekeken worden.

Reageer