Skip to main content
Beantwoord

Wederom herinnering ontvangen om apparatuur terug te sturen

• July 11, 2025
  • 2 reacties
  • 27 keer bekeken

Ik ontvang herhaaldelijk e-mails en nu een brief met het verzoek om de Mobile WiFi terug te sturen. Graag wil ik u erop attenderen dat dit artikel al is geretourneerd opĀ 4 juni 2024, met track- en tracecodeĀ 3SLFVZ086073294.

Het valt mij op dat dergelijke communicatie vaker niet goed wordt afgestemd binnen uw organisatie. Ik verzoek u dringend om uw administratie en proces hiervoor te controleren, zodat dit in de toekomst voorkomen wordt.

Daarnaast zou ik u willen voorstellen om een directe e-mailcontactmogelijkheid te bieden voor dergelijke vragen. Dit voorkomt onnodige correspondentie en bespaart tijd voor beide partijen.

Ik vertrouw erop dat u deze kwestie nu definitief kunt afhandelen.

Ā 

Beste antwoord door Jeroen van KPN

Hallo ​@j.klaver, dat is natuurlijk erg vervelend. De apparatuur heb jij retour gestuurd en toch ontvang je een herinnering. We zien dat er regelmatigĀ vertraging optreedt in de verwerking van geretourneerde apparatuur. DeĀ herinneringen kun je verder negeren.Ā 

2 reacties

Berteman
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • July 11, 2025

Het et is inderdaad wat merkwaardig dat er alsmaar wordt gevraagd om apparatuur terug te sturen maar kennelijk niet altijd geregistreerd wordt dat deĀ apparatuur daadwerkelijk is ontvangen.

De mails en brieven kan je gewoon negeren maar je track- en trace toch nog maarĀ even bewaren, ​@j.klaver.

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22
  • Moderator
  • Antwoord
  • July 15, 2025

Hallo ​@j.klaver, dat is natuurlijk erg vervelend. De apparatuur heb jij retour gestuurd en toch ontvang je een herinnering. We zien dat er regelmatigĀ vertraging optreedt in de verwerking van geretourneerde apparatuur. DeĀ herinneringen kun je verder negeren.Ā