Skip to main content
Vraag

Weg bij KPN door nieuwe software Box 12 en nieuwe TV+ Box

• February 9, 2025
  • 4 reacties
  • 160 keer bekeken

Ik was echt enorm tevreden met glasvezel van kpn. Totdat ik het nieuwe systeem kreeg met de 12 box router. Veel uitval van de zomer. En ik kan niet wennen aan de nieuwe tv decoder. Erg irritante bediening. Ook het probleem met het niet synchroon lopen van beeld en geluid is nog immer niet opgelost. Dus nu naar de concurrent, mooie aanbieding. Wellicht iets minder mooi beeld. We gaan het zien. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Jammer om te lezen ​@edjepetje65! Maar het is natuurlijk belangrijk dat je kiest voor wat goed bij jouw voorkeuren en wensen past.

Als je concreet vragen hebt of dingen waar we over mee kunnen denken, laat ze gerust hier achter, we helpen je graag op weg. En anders hoop ik dat een ander abonnement je beter gaat bevallen.

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • February 12, 2025

Wat jammer dat je slechte ervaringen hebt.

Odido heeft minder mooi beeld, vind ik zelf. Niet glasvezel waardig. Ziggo wel mooi, maar dat is weer geen glasvezel. Wel IPTV tegenwoordig, net als kpn. Maar met eventueel 1000/100 is Ziggo ook heel prima voor internet. Is nog overkill voor particulier gebruik. Heb je ESPN? Ziggo is veruit de duurste voor het ESPN Compleet pakket.

Nieuwe TV+ box bevalt hier prima. Veel gebruiksmogelijkheden. Alles spat synchroon. Dus als het bij jouw niet sync is… wat gebruik je voor het geluid en hoe is het aangesloten?

En als het een keer even niet sync is zit het in de uitzending. Want een volgend ‘item’ is dan wel weer sync.

• Auteur
  • Slimmerik
  • February 12, 2025

Wat jammer dat je slechte ervaringen hebt.

Odido heeft minder mooi beeld, vind ik zelf. Niet glasvezel waardig. Ziggo wel mooi, maar dat is weer geen glasvezel. Wel IPTV tegenwoordig, net als kpn. Maar met eventueel 1000/100 is Ziggo ook heel prima voor internet. Is nog overkill voor particulier gebruik. Heb je ESPN? Ziggo is veruit de duurste voor het ESPN Compleet pakket.

Nieuwe TV+ box bevalt hier prima. Veel gebruiksmogelijkheden. Alles spat synchroon. Dus als het bij jouw niet sync is… wat gebruik je voor het geluid en hoe is het aangesloten?

En als het een keer even niet sync is zit het in de uitzending. Want een volgend ‘item’ is dan wel weer sync.

Jammer inderdaad. Maar ik wil niet nog een zomer met veel uitval van glasvezel. Schijnt met warmte te maken te hebben. Ik hoorde buren er ook over die ook kpn hebben. Maar wie weet over een jaar weer terug als kpn het weer beter voor elkaar. Heeft. We gaan het zien. Sowieso veel goedkoper nu. En heb de tv met Sonos verbonden. Niet synchroon te krijgen. Echt irritant. 

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • February 12, 2025

Ik had die uitval met warmte (echt warm zeg 30 gr. of meer) via DSL. Maar met glasvezel de 2 zomers dat ik het al had zelfs met heel hete dagen niet. Bij glasvezel zijn ook de meeste distributie punten onder de grond. En geen bovengrondse kasten meer. Nog een enkele.