Skip to main content
Beantwoord

Wel retourdoos, geen sticker

• July 20, 2024
  • 6 reacties
  • 153 keer bekeken

cornelis48
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10

Goedemiddag ik heeft wel eenĀ retour doos op gestuurd gekregen maar geen stiker om op te pakken of krijg ik die nog. šŸ˜‰

Beste antwoord door Noordzee

Hallo @cornelis48Ā ,

Je kunt ook gewoon zelf het adres van KPN op de doos schrijven. Doe in de doos dan wel een briefje met jouw naam, adres en eventueel abonnementsnummer.Ā 
Ā 

Van de kennisbank:Ā 

Er zijn geen kosten aan verbonden. Iets versturen naar een antwoordnummer is altijd gratis.Ā Je pakt de apparatuur in een willekeurige, stevige doos in, en verstuurt dit gratis naar ons retouradres:

KPN
Antwoordnummer 10119
2400VB Alphen aan den Rijn

Ā 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

6 reacties

Forum|alt.badge.img+3
  • Slimmerik
  • July 20, 2024

Die krijg je nog via de post waarom dat mag Joost weten

cornelis48
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Auteur
  • Wijsgeer
  • July 20, 2024

dank je wel. dan wacht ik nog wel even af staan al ingepakt. maar zonder sticker. šŸ˜‰

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • Antwoord
  • July 21, 2024

Hallo @cornelis48Ā ,

Je kunt ook gewoon zelf het adres van KPN op de doos schrijven. Doe in de doos dan wel een briefje met jouw naam, adres en eventueel abonnementsnummer.Ā 
Ā 

Van de kennisbank:Ā 

Er zijn geen kosten aan verbonden. Iets versturen naar een antwoordnummer is altijd gratis.Ā Je pakt de apparatuur in een willekeurige, stevige doos in, en verstuurt dit gratis naar ons retouradres:

KPN
Antwoordnummer 10119
2400VB Alphen aan den Rijn

Ā 

cornelis48
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Auteur
  • Wijsgeer
  • July 21, 2024

Dank je wel stuur ik het morgen op er zit een berichtje van mij in de doos. ik plak ook mijn afzender er op. šŸ˜‰šŸ‘

cornelis48
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Auteur
  • Wijsgeer
  • July 22, 2024

Ā 

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • July 23, 2024