Skip to main content
Beantwoord

Welk mobiel abonnement moet ik nemen om ook Netflix erbij te krijgen?

• July 29, 2026
  • 6 reacties
  • 47 keer bekeken

Ik wil een nieuw abonnement op mobiel maar heb al Netflix 1080. Nu zag ik dat je bij een abonnement mobiel ook Netflix kunt krijgen. Welk mobiel moet ik nemen?

Beste antwoord door Senmuis

Ja helemaal opgelost. Ik ben gerustgesteld 😂👍🏻

6 reacties

JanD
Wijsgeer
  • July 29, 2026

Beste ​@Senmuis ieder mobiel abo met een 06-nummer telt, behalve de mobiele abo's met een 097-nummer, data-abo's, die tellen niet mee voor zover ik weet.

• July 29, 2026

Letop dat je Netflix basic (1 scherm en 720p)  krijgt je zal dit via MijnKPN moeten opwaarderen naar Netflix Standaard wat je nu hebt!! 

Ik meen dat in het verleden de data abonnementen wel mee telden voor Combivoordeel dat lijkt nu inderdaad niet meer het geval.

https://www.kpn.com/combivoordeel

Met level 3 kost de upgrade naar Netflix Standaard € 3,00 extra

Het kleinste abonnement met data kost al € 17,00 dan kan je € 9,99 voor Netflix Basic wegstrepen blijft er € 7,00 over wat kost je huidige mobiele abonnement? Met de upgrade naar Netflix komt er minimaal € 3,00 bij. 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • July 29, 2026

Letop dat je Netflix basic (1 scherm en 720p)  krijgt je zal dit via MijnKPN moeten opwaarderen naar Netflix Standaard wat je nu hebt!! 

Ik meen dat in het verleden de data abonnementen wel mee telden voor Combivoordeel dat lijkt nu inderdaad niet meer het geval.

https://www.kpn.com/combivoordeel

Met level 3 kost de upgrade naar Netflix Standaard € 3,00 extra

Het kleinste abonnement met data kost al € 17,00 dan kan je € 9,99 voor Netflix Basic wegstrepen blijft er € 7,00 over wat kost je huidige mobiele abonnement? Met de upgrade naar Netflix komt er minimaal € 3,00 bij. 

Top dank je wel

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • July 29, 2026

Allemaal bedankt voor jullie hulp

Serenay van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi ​@Senmuis, welkom bij de community! Fijn om te lezen dat je vraag is beantwoord! 😊

Mocht je in de toekomst nog vragen hebben, dan ben je natuurlijk altijd welkom bij de community.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • Antwoord
  • August 3, 2026

Ja helemaal opgelost. Ik ben gerustgesteld 😂👍🏻