Skip to main content
Vraag

Welk type PS5 krijg je nu met de actie?

• September 3, 2026
  • 4 reacties
  • 89 keer bekeken

@KPN Welk type PS5 krijg je met de nieuwe actie? Een digital of een digital slim?

Reden waarom ik dit graag wil weten, externe diskdrive kan pas vanaf de nieuwe slim versie.

Alvast bedankt

4 reacties

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • September 3, 2026

Hallo  ​@Alex312 , als je op de bestelpagina op de KPN website klikt op "Meer info" bij de actie zie je dit:

Specificaties PlayStation 5

• De PlayStation 5 Digital Slim (825 GB) heeft een waarde van € 599,-

• 825 GB opslag

• Auteur
  • Deelnemer
  • September 3, 2026

Ha inderdaad 😊

Dank je wel voor jouw reactie 

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • September 3, 2026

Hoi ​@Alex312 , ik bedenk me nog wat. Let op dat dit een welkomstcadeau is voor nieuwe klanten, die in de afgelopen 6 maanden geen internetabonnement van KPN hebben gehad. Hopelijk geldt dat ook voor jou.

• Het actieaanbod geldt voor klanten die zich abonneren op een nieuwe Internetverbinding van KPN, al dan niet in combinatie met KPN TV+. Het is na het bevestigen van je bestelling niet meer mogelijk om jouw keuze voor het actieaanbod te wijzigen.

• Het actieaanbod is alleen geldig i.c.m. een internetabonnement met een looptijd van 24 maanden.

• Om gebruik te maken van dit aanbod mag je in de afgelopen 6 maanden geen consumenten- of kleinzakelijk internetabonnement bij KPN hebben gehad.

• Nieuwkomer
  • September 3, 2026

Stel dat ik mijn abonnement opzeg op mijn adres en mijn partner zich daarna aanmeldt. Heeft zijn dan recht op de ps5?