Omdat KPN niet heel zuinig is op klanten die al lang trouw zijn besluit ik om KPN tv/internet op te zeggen. Nieuwe klanten krijgen alles maar trouwe klanten krijgen 7.50 per maand korting op te dure abonnement. Voor KPN mobiel zijn wij wel tevreden en willen wij behouden met 4 abonnementen. Als ik overstap met Tv/internet naar een andere vervalt er dan een korting en zo ja welke? Of blijf je korting houden omdat je 4 mobiele abonnementen behoud ?
Hallo ​
Je verliest dan de korting vanwege het Combivoordeel. Afhankelijk van jouw mobiele abonnement is dat 2,50, 5,00 of 7,50 per abonnement. De hoogte van dat voordeel kun je bv terugvinden op jouw maandelijkse factuur.Â
En je verliest ook nog de verdubbeling van de databundels.Â
bron:Â
Â
Tot € 7,50 korting op je Mobiel
Als je Internet en Mobiel van KPN combineert, krijg je tót € 7,50 korting op jouw mobiele factuur. Hoeveel korting je precies krijgt, hangt af van het mobiele abonnement dat je gekozen hebt. Kies je bijvoorbeeld voor KPN 0 GB, dan krijg je € 2,50 korting. Bij KPN Unlimited krijg je € 7,50 korting.
Â
Gratis Dubbele data
Combineer je KPN Thuis met een KPN mobiel abonnement? Dan verdubbelen we de data van jouw mobiele abonnement. Je kunt je verdubbelde MB's ook delen én binnen Europa gebruiken.Â
Â
Â
Â
Wat je wel blijft houden:Â
MB's delen
Met twee of meer mobiele abonnementen van KPN, kan je MB's delen met elkaar. Heb jij iedere maand MB's over en heeft jouw partner, huisgenoot of dochter juist te weinig? Deel jouw MB's makkelijk via MijnKPN. Je kunt met iedere bundel MB's delen, dus ook met KPN 0 GB. Met KPN Unlimited deel je elke maand tot 50 GB. Met een extra 0 GB abonnement heb je zo dus een Unlimited én een 50 GB abonnement.
MB's delen
Â
Gratis Onderling BellenÂ
Heb je twee of meer mobiele abonnementen en/of vaste telefonie van KPN? Dan kan je onderling gratis bellen. Je hoeft alleen de telefoonnummers op hetzelfde adres (max 10) aan te melden en jullie bellen helemaal gratis met elkaar.
Â
Waaruit blijkt dat kpn niet zuinig is op hun klanten? U betaalt voor een dienst en die krijgt u als het goed is. Zijn er problemen met de verbinding?
Joep
wij zijn al jaren lang trouwe klant. Ik zie nu de ene na de andere aanbieding voorbij komen: nieuwe tv bij een abonnement of een jaar lang 35 euro per maand. Voor de trouwe klant wordt er bijna niks gedaan behalve als je verlengd 5 euro korting per maand. Bij Odido betaal  ik 8 maanden land 30 euro per maand en daarna ben ik alsnog 15 euro per maand voordeliger uit voor een zelfde product. Dus ja KPN is te duur en heeft liever nieuwe klanten dan dat ze investeren in bestaande  klanten.Â
Â
Je hebt getekend voordat je huidige contract, dus blijkbaar was je er toen blij mee. Nu kun je zelfs 5euro omlaag. Als je tevreden bent met wat je krijgt is dat toch prima?
Wat verwacht je dan? Dat je even een gratis tv krijgt? Alleen maar om klant te blijven? Dat is om nieuwe klanten binnen te halen. Dat doen alle providers. Die 30euro bij Odido is ook niet winstgevend.Â
Het duurt gemiddeld een klein jaar voor er pas verdient word aan een nieuwe klant. Die prijzen kunnen niet voor oude en nieuwe klanten hele jaar door lopen.
Bij Odido betaal  ik 8 maanden land 30 euro per maand en daarna ben ik alsnog 15 euro per maand voordeliger uit voor een zelfde product.
Dan moet je ook met mobiel overstappen. Anders haalt het niets uit.
Â
Dus ja KPN is te duur en heeft liever nieuwe klanten dan dat ze investeren in bestaande  klanten.Â
KPN is nooit een budget provider geweest. Ja KPN is soms iets duurder is dan andere providers. Dat wil nog niet zeggen dat ze niet zuinig zijn op hun klanten.
Als je de laagste prijs wilt: snel overstappen dan. Want dan heb je bij KPN niets te zoeken.
Het duurt gemiddeld een klein jaar voor er pas verdient word aan een nieuwe klant.Â
Ik heb wel eens begrepen: 3 jaar. En dan moet alles goed gaan en de klant niet bellen ofzo waardoor er nog extra service geleverd moet worden.
Maar ​
Â
Je hebt getekend voordat je huidige contract, dus blijkbaar was je er toen blij mee. Nu kun je zelfs 5euro omlaag. Als je tevreden bent met wat je krijgt is dat toch prima?
Wat verwacht je dan? Dat je even een gratis tv krijgt? Alleen maar om klant te blijven? Dat is om nieuwe klanten binnen te halen. Dat doen alle providers. Die 30euro bij Odido is ook niet winstgevend.Â
Het duurt gemiddeld een klein jaar voor er pas verdient word aan een nieuwe klant. Die prijzen kunnen niet voor oude en nieuwe klanten hele jaar door lopen.
Â
Â
Deels klopt het wat je zegt. Ik ben consument en let in deze tijd erg op de prijzen. Ik vind voor een tv en internet abonnement ( is alleen software matig) 67 euro per maand een hoop geld. Als ik in 8 maanden tijd 296 euro kan besparen ( 8 x 37 euro) dan is dat mooi meegenomen. Dan erbij toen je in het verleden bij KPN aangaf dat je naar een andere ging kreeg je direct een mooi aanbod. Prima dat KPN 827 miljoen winst maakt ( geen omzet maar winst) maar ik zie er weinig van terug.Â
En alle providers werken met promotie. Ik ben er blij mee want dan stap ik elk jaar over. Voor 300 euro per jaar wil ik dat best doen
Deels klopt het wat je zegt. Ik ben consument en let in deze tijd erg op de prijzen. Ik vind voor een tv en internet abonnement ( is alleen software matig) 67 euro per maand een hoop geld.Â
Â
Je kunt voor 55 euro per maand klaar zijn. 42,50 voor internet (100 Mbit/s) en 12,50 voor TV. En dan ook nog eens met een gratis pluspakket.
Als jij nu 67 euro betaalt, dan heb je of diverse extra's of je hebt nog een heel oud abonnement. Â
Hoe dan? Geef maar aan als je daar interesse in hebt….Â
Maar ​
dat de geen tv’s weggeven snap ik ook nog wel. Maar waarom kon het in het verleden wel als je de KPN belde en je wilde overstappen dat ze wel met een scherp aanbod kwamen? Als je nu belt doen ze nul moeite om je te houden. Waarom geen trouwe klanten korting? Wij zitten al vanaf 2001 bij KPN. Ik ben eens verder gaan kijken omdat ik een aanbieding kreeg van Odido omdat mijn moeder daar naar toe ging. Ik ben een beetje wakker geschud daardoor. Elke maand 67 euro is in 23 jaar 18400 euro wat ik bij de KPN heb achter gelaten. Ja daar krijg je tv en internet voor maar dat is puur software matig. Dat kost KPN niet de wereld behalve onderhoudskosten.Â
Deels klopt het wat je zegt. Ik ben consument en let in deze tijd erg op de prijzen. Ik vind voor een tv en internet abonnement ( is alleen software matig) 67 euro per maand een hoop geld.Â
Â
Je kunt voor 55 euro per maand klaar zijn. 42,50 voor internet (100 Mbit/s) en 12,50 voor TV. En dan ook nog eens met een gratis pluspakket.
Als jij nu 67 euro betaalt, dan heb je of diverse extra's of je hebt nog een heel oud abonnement. Â
Â
Als je een tip hebt graag
nu 54 euro per maandÂ
combi voordeel 5 euro
1 tv ontvangen 11,04Â
Plus pakket valt tegen elkaar wegÂ
opnemen 5 euro
Â
bij odido wel het zelfde genomen met opnemen.
Dus onderhoud, uitbreiding van het netwerk en de aanleg van glasvezel kost niets? Het netwerk van Kpn behoort tot de beste netwerken ter wereld. Kabels zitten allemaal in de grond wat in het buitenland veelal niet het geval is. Het is niet alleen het kabeltje naar uw huis.
Je kunt voor 55 euro per maand klaar zijn. 42,50 voor internet (100 Mbit/s) en 12,50 voor TV. En dan ook nog eens met een gratis pluspakket.Als jij nu 67 euro betaalt, dan heb je of diverse extra's of je hebt nog een heel oud abonnement. Â
Â
Als je een tip hebt graagDit is ons abonnement nu zie bijlage bij odido wel het zelfde genomen met opnemen.Â
Â
Â
Prima ​
Â
Â
Je kunt jouw abonnement per vandaag een stuk goedkoper maken door te verlengen.
Dat kan via deze link:
https://www.kpn.com/shop/verlengen/internet
Je gaat dan wel over op KPN TV+. Dat heeft voordelen en nadelen. Maar let op: TV is niet verplicht, alleen internet kan ook.Â
Voor de volledigheid: Hier vind je een overzicht van bevindingen/wensen van KPN TV+:Â
Â
De huidige prijzen en mogelijkheden vind je in dit overzicht:
Â
42,50 voor internet en 12,50 voor TV
Pluspakket gratis aangezien je ook een mobiel abonnement hebt. Â
Geen opnemenpakket, dat kost eventueel 4,99 extra.Â
Â
Dat jij nu veel meer betaalt, komt omdat je al heel lang niet verlengd hebt. Dan ga je steeds meer betalen door de jaarlijks terugkerende prijsindexatie. Â
Wat het KPN kost heb jij niets mee te maken. Als het je te duur is, gewoon overstappen.Â
Prima ​
Â
Je kunt jouw abonnement per vandaag een stuk goedkoper maken door te verlengen.
Dat kan via deze link:
https://www.kpn.com/shop/verlengen/internet
Je gaat dan wel over op KPN TV+. Dat heeft voordelen en nadelen. Maar let op: TV is niet verplicht, alleen internet kan ook.Â
Voor de volledigheid: Hier vind je een overzicht van bevindingen/wensen van KPN TV+:Â
Â
De huidige prijzen en mogelijkheden vind je in dit overzicht:
Â
42,50 voor internet en 12,50 voor TV
Pluspakket gratis aangezien je ook een mobiel abonnement hebt. Â
Â
Top dank je ik ga er mee aan de gangÂ
Ik ben al jaren klant bij de plaatselijke apotheek, ik vroeg dus daarom korting op mijn medicijnen. Vond de medewerker maar raar...
Ik ben al jaren klant bij de plaatselijke apotheek, ik vroeg dus daarom korting op mijn medicijnen. Vond de medewerker maar raar...
Dat jij het verschil tussen medicijnen en tv thuis niet kan inzien….. Als ik medicijnen nodig heb betaald mijn zorgverzekering dat. Kleinigheidje…….
Â
Waarschijnlijk is € 30 / € 35 per maand, het bedrag dat nieuwe abonnees maandelijks betalen, wel een reële prijs en wordt daar nog op verdiend.
KPN is een beursgenoteerd, commercieel bedrijf en zal daarom de verliesgevende klanten zo snel mogelijk zien vertrekken of de volle prijs laten betalen.Â
Mijn buurvrouw bijvoorbeeld, werd in oktober 2022, kpn abonnee: televisie en internet jaar lang voor € 35,00 per maand, met super wifi’s als cadeau. Een jaar later kreeg ze het aanbod om nóg een jaar te blijven. Voor € 35,00 per maand en onlangs ook weer een verlengingsaanbod. De prijzen van een budget provider dus, maar goed: de kwaliteit is er tegenwoordig ook naar.
De kpn-fanboys en adepten zullen nu waarschijnlijk in koor roepen dat ik destijds ook korting of een cadeau heb gekregen, maar nee: in 1986 gaf kpn geen korting en superwifi’s bestonden nog niet.
Voor langjarige en trouwe klanten doet kpn inderdaad (veel) te weinig. En daarom ga ik na bijna 40 jaar ook weg.
Â
Dat jij het verschil tussen medicijnen en tv thuis niet kan inzien….. Als ik medicijnen nodig heb betaald mijn zorgverzekering dat. Kleinigheidje…….
Oh bij welke zit jij ? Ik moet namelijk de eerste 385 zelf betalen!
Maar laat ik niet verder off topic gaan. Ik vind de stelling dat je ergens lang klant ben en daarom een gratis TV moet krijgen of dikke korting een beetje vreemd. Je wilt een dienst hebben, en dat kost geld. Zo simpel is het.
Tja en daar verschillen onze meningen. Dienste moet je betalen maar een trouwe klant mag wel belonen ipv leeg plukken en nieuwe klanten alles geven. Â Ik hoef geen tv maar wil gewoon serieus genomen worden als trouwe klant.Â
Bij VGZ. En ik heb voor mijn medicijnen nog nooit een factuur gehad.Â
Netjes, ben je waarschijnlijk een van de bijzondere weinige in Nederland.
Uiteindelijk is het heel simpel. Ben je ontevreden of vind je het te duur? Dan zoek je een ander provider. Uiteraard kun je eerst het aanbod van je huidige provider bekijken, maar als dat niet voldoende is zoek je verder.
Wel even goed rekenen, ook wat er aan kortingen verdwijnt ivm mobiel ( korting, dubbele data en extra zenders), hoe je onder aan de streep uitkomt.
En wat krijg je bij een andere provider, en bevalt dat. Internet is internet, maar het tv product kan erg verschillen. Slimme keuzes maken wat je als welkomstcadeau krijgt, wifiversterkers bijvoorbeeld. En er niet van uitgaan dat je bij een ander ieder jaar gratis cadeaus krijgt.
Het is natuurlijk niet zo, dat klanten die zich voor het eerst bij die apotheek melden, een welkomstbonus ontvangen of voor hun medicijnen een jaar lang de helft minder betalen dan jij. Â En daarom is het rare vergelijking die kant noch wal raakt.
Dus onderhoud, uitbreiding van het netwerk en de aanleg van glasvezel kost niets? Het netwerk van Kpn behoort tot de beste netwerken ter wereld. Kabels zitten allemaal in de grond wat in het buitenland veelal niet het geval is. Het is niet alleen het kabeltje naar uw huis.
Maar kpn netwerk en de provider kpn zijn toch twee verschillende bedrijven? Dat lees ik tenminste altijd als er problemen zijn: kpn de provider kan niets voor u doen omdat kpn netwerk een ander bedrijf is.
Maar kpn netwerk en de provider kpn zijn toch twee verschillende bedrijven? Dat lees ik tenminste altijd als er problemen zijn: kpn de provider kan niets voor u doen omdat kpn netwerk een ander bedrijf is.
KPN provider betaald uiteraard elk jaar een flink bedrag aan KPN Netwerk. Net zo goed als dat ook andere providers dat doen die over het netwerk van KPN leveren.
Uiteindelijk betaald de klant zo dus (ook) voor "onderhoud, uitbreiding van het netwerk".
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.