Omdat KPN niet heel zuinig is op klanten die al lang trouw zijn besluit ik om KPN tv/internet op te zeggen. Nieuwe klanten krijgen alles maar trouwe klanten krijgen 7.50 per maand korting op te dure abonnement. Voor KPN mobiel zijn wij wel tevreden en willen wij behouden met 4 abonnementen. Als ik overstap met Tv/internet naar een andere vervalt er dan een korting en zo ja welke? Of blijf je korting houden omdat je 4 mobiele abonnementen behoud ?
Dus onderhoud, uitbreiding van het netwerk en de aanleg van glasvezel kost niets? Het netwerk van Kpn behoort tot de beste netwerken ter wereld. Kabels zitten allemaal in de grond wat in het buitenland veelal niet het geval is. Het is niet alleen het kabeltje naar uw huis.
Maar kpn netwerk en de provider kpn zijn toch twee verschillende bedrijven? Dat lees ik tenminste altijd als er problemen zijn: kpn de provider kan niets voor u doen omdat kpn netwerk een ander bedrijf is.
Belasting technisch ja, verder is het van 1 club.
Het is natuurlijk niet zo, dat klanten die zich voor het eerst bij die apotheek melden, een welkomstbonus ontvangen of voor hun medicijnen een jaar lang de helft minder betalen dan jij. Â En daarom is het rare vergelijking die kant noch wal raakt.
Dat mag je vinden, en zo mag ik het vinden raar te vinden dat je gaat bedelen en klagen omdat je korting wilt. Iedereen heeft het als nieuwe klant gehad, daar moet je blij mee zijn. Verder niet klagen.
Het is natuurlijk niet zo, dat klanten die zich voor het eerst bij die apotheek melden, een welkomstbonus ontvangen of voor hun medicijnen een jaar lang de helft minder betalen dan jij. Â En daarom is het rare vergelijking die kant noch wal raakt.
Dat mag je vinden, en zo mag ik het vinden raar te vinden dat je gaat bedelen en klagen omdat je korting wilt. Iedereen heeft het als nieuwe klant gehad, daar moet je blij mee zijn. Verder niet klagen.
Uiteraard mag je het raar vinden om om korting te vragen, maar eigenlijk ben je een dief van de eigen portemonnee als je dat niet doet. Maar goed, Ik zal de laatste zijn om dat te doen: ik ben het alleen maar eens met ​
Het elkaar napapegaaien en beweren dat ‘iedereen als nieuwe klant korting heeft gehad’, gaat echt niet op: als je iets maar vaak genoeg herhaald, ga je er zelf in geloven. Het binnenharken van klanten met ‘korting’ is echt iets van de laatste jaren. In 1986 en nog lang daarna gaf kpn geen korting, integendeel zelfs.Â
En ja, ik ga weg bij kpn omdat ik kpn te duur vind. De verhouding prijs-kwaliteit vind ik niet meer in evenwicht en het probleem oplossend vermogen is tegenwoordig van het niveau budgetprovider. Daar hoort imho de budgetprijs bij, die kpn nieuwe klanten wel berekend.
Â
Als je dat gevoel hebt dan is overstappen inderdaad het beste wat je kunt doen ​
Als je dat gevoel hebt dan is overstappen inderdaad het beste wat je kunt doen ​
Precies dat!
Jezus, wat een lang gezeik. Stap lekker over.Â
Voor mij is de prijs ook niet het allerbelangrijkste. Als dat namelijk wél zo zijn, dan was ik natuurlijk al veel eerder weggeweest, maar ik verwacht wel prijs-kwaliteit in evenwicht is.Â
Â
Die kijken of het totaalplaatje naar hun zin is. En als dat zo is dan blijven ze klant.Â
Dat moeten ze dan vooral doen.Â
Â
Ik neem tenminste de moeite om m’n besluit te beargumenteren, kennelijk is het gebruik van krachttermen nodig omdat je niets zinvols toe te voegen hebt.
Misschien moet je solliciteren bij de telefonische klantenservice van kpn. Daar krijg je namelijk - als ze geen concreet antwoord hebben - ook dit soort antwoorden.Â
Ik werk voor Odido en daar zijn de klanten net zo gek. Je wordt echt niet serieus genomen met al je argumenten. Ik heb nog wel een mooie aanbieding voor jou bij Odido en na 1Â jaar ga je dan hetzelfde betalen als bij kpn.Â
Ik werk voor Odido en daar zijn de klanten net zo gek.
… zei de dwaas. Een uitstekend voorbeeld van incompetentie.Â
Je wordt echt niet serieus genomen met al je argumenten. Ik heb nog wel een mooie aanbieding voor jou bij Odido …
Bedankt maar nee bedankt. Voor incompetentie kan ik net zo goed bij kpn blijven.
Â
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.