Skip to main content
Beantwoord

Welkomscadeau nog niet ontvangen

• June 17, 2025
  • 3 reacties
  • 16 keer bekeken

Hallo,

Op 16 mei glasvezel aangevraagd

23 Mei is abonnement begonnen

25 Mei eerste factuur ontvangen

Ondertussen is het 17 juni en dus is de 14 dagen bedenktijd ruimschoots voorbij. Echter heb ik nog steeds geen bericht ontvangen over mijn welkomstcadeau. Dat was een philips TV toen ik de aanvraag deed in mei.

Wie kan ik hierover contacten? Kan een KPN medewerker in deze community the status checken? Ik had namelijk verwacht dat ik ondertussen wel een track&trace code had ontvangen maar helaas.

Beste antwoord door Alexandra van KPN

Hi en welkom ​@WerKnight! Leuk dat je een abonnement bij ons aangevraagd hebt: Ik snap dat je je afvraagt waar je welkomstcadeau blijft.

Even ter info voor wat het welkomstcadeau betreft:

Om je welkomstcadeau te ontvangen zijn een paar dingen belangrijk. Je abonnement moet actief zijn. Daarom ontvang je eerst de eerste factuur. Daarna gaan de 14 dagen bedenktijd in. Zo gauw die voorbij zijn, versturen we binnen uiterlijk 3 werkdagen je cadeau. 

Daarna wordt het welkomstcadeau verzonden door onze partner. Je ontvangt een e-mail met een Track & Trace. Je kunt hiermee jouw pakket volgen.

Let op: we sturen 't naar het adres waar je je abonnement op hebt aangevraagd. Dit kan je niet aanpassen.

Ik gok dat je je eerste factuur al wel gehad hebt: hoe lang is dat nu geleden? Want dan zou ik zeggen dat je de track en trace elk moment zou kunnen krijgen nu.

3 reacties

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Hi en welkom ​@WerKnight! Leuk dat je een abonnement bij ons aangevraagd hebt: Ik snap dat je je afvraagt waar je welkomstcadeau blijft.

Even ter info voor wat het welkomstcadeau betreft:

Om je welkomstcadeau te ontvangen zijn een paar dingen belangrijk. Je abonnement moet actief zijn. Daarom ontvang je eerst de eerste factuur. Daarna gaan de 14 dagen bedenktijd in. Zo gauw die voorbij zijn, versturen we binnen uiterlijk 3 werkdagen je cadeau. 

Daarna wordt het welkomstcadeau verzonden door onze partner. Je ontvangt een e-mail met een Track & Trace. Je kunt hiermee jouw pakket volgen.

Let op: we sturen 't naar het adres waar je je abonnement op hebt aangevraagd. Dit kan je niet aanpassen.

Ik gok dat je je eerste factuur al wel gehad hebt: hoe lang is dat nu geleden? Want dan zou ik zeggen dat je de track en trace elk moment zou kunnen krijgen nu.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • June 19, 2025

De eerste factuur heb ik inderdaad gehad. Dat is nu bijna 4 weken geleden. 

In de tussentijd is de mail met track&trace  binnengekomen dus ik had precies 1 dag meer geduld moeten hebben. De TV zal dan ook wel in de komende dagen aankomen. :)

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Ah wat fijn om te horen ​@WerKnight! Nou ja, ik snap heel goed dat je je inmiddels wel afvroeg waar de mail met track en trace bleef. Ik begreep vandaag, toen ik dit puntje meenam, dat er inderdaad wat vertraging kon zitten in het versturen van de welkomstcadeaus. Dat is intussen rechtgetrokken, ik vermoed ook daarom dat je nu de mail gehad hebt.

Heel veel plezier ermee gewenst straks!