Skip to main content
Vraag

Welkomscadeau PS5 (nog niets over gehoord)

• January 21, 2026
  • 3 reacties
  • 44 keer bekeken

Goedemiddag KPN,

Ik ben sinds 2 januari klant bij jullie geworden (3 jan factuur) echter heb ik tot heden nog niks gehoord van de PS5 welkomsactie. De 14 dagen bedenktijd zijn inmiddels al om. Wanneer kan ik verwachten dat deze wordt opgestuurd?

MVG,

Robin

3 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • January 21, 2026

Hallo ​@Robitoni ,

Dit is de procedure: 

Ik heb gekozen voor een cadeau bij mijn KPN Thuis abonnement. Wanneer ontvang ik deze?

Om je welkomstcadeau te ontvangen zijn een paar dingen belangrijk. Je abonnement moet actief zijn. Daarom ontvang je eerst de eerste factuur. Daarna gaan de veertien dagen bedenktijd in. Zo gauw die voorbij zijn, versturen we binnen uiterlijk drie werkdagen je cadeau. 

Daarna wordt het welkomstcadeau verzonden door onze partner. Je ontvangt een e-mail met een Track & Trace. Je kunt hiermee jouw pakket volgen.

Let op: we sturen 't naar het adres waar je je abonnement op hebt aangevraagd. Dit kan je niet aanpassen.

bron: 

Volgens die procedure zou je ongeveer vandaag een e-mail moeten ontvangen. Helaas is er een vertraging ontstaan door het grote succes van die actie. In een ander topic las ik dat er in week vijf (begin februari) de verzending wordt gedaan. Even geduld dus maar. 

Vind je het te lang duren? 

Mijn abonnement is al ruim twee weken actief, maar ik heb nog geen Track & Trace ontvangen. Wat nu?

Neem contact op met KPNs. Je kunt hiervoor een belafspraak maken. KPN belt jou dan op een moment dat het jou uitkomt.

Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Moderator
  • January 23, 2026

Welkom bij KPN en de Community, ​@Robitoni! Noordzee's antwoord is uitermate volledig. Ik verwacht dat jouw PS5 meegaat in de batch die we week 5 verzenden. Week 5 is volgende week. Dus dan ga ik er ook vanuit dat je volgende week de mail met track en trace krijgt. Als dat niet zo is, neem dan inderdaad even contact met ons op.

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • January 30, 2026

Hallo ​@Robitoni ,

Dit is de procedure: 

Ik heb gekozen voor een cadeau bij mijn KPN Thuis abonnement. Wanneer ontvang ik deze?

Om je welkomstcadeau te ontvangen zijn een paar dingen belangrijk. Je abonnement moet actief zijn. Daarom ontvang je eerst de eerste factuur. Daarna gaan de veertien dagen bedenktijd in. Zo gauw die voorbij zijn, versturen we binnen uiterlijk drie werkdagen je cadeau. 

Daarna wordt het welkomstcadeau verzonden door onze partner. Je ontvangt een e-mail met een Track & Trace. Je kunt hiermee jouw pakket volgen.

Let op: we sturen 't naar het adres waar je je abonnement op hebt aangevraagd. Dit kan je niet aanpassen.

bron: 

Volgens die procedure zou je ongeveer vandaag een e-mail moeten ontvangen. Helaas is er een vertraging ontstaan door het grote succes van die actie. In een ander topic las ik dat er in week vijf (begin februari) de verzending wordt gedaan. Even geduld dus maar. 

Vind je het te lang duren? 

Mijn abonnement is al ruim twee weken actief, maar ik heb nog geen Track & Trace ontvangen. Wat nu?

Neem contact op met KPNs. Je kunt hiervoor een belafspraak maken. KPN belt jou dan op een moment dat het jou uitkomt.

@Robitoni 

Heb je inmiddels de Track & Trace ontvangen? In dat geval zal je uiterlijk begin volgende week de PS5 ontvangen.