Skip to main content
Vraag

Welkomst-cadeau (PS5) wordt niet verzonden terwijl wij al een maand diensten hebben

  • May 29, 2026
  • 7 reacties
  • 70 keer bekeken

Wij hebben een aantal maanden geleden een abonnement afgesloten waarbij wij als welkomst-cadeau een PS5 zouden ontvangen, een maand na aansluitingsdatum heb ik telefonisch contact opgenomen omdat we geen track en trace of PS5 hebben ontvangen (terwijl bij het afsluiten beschreven staat dat deze binnen x aantal dagen na bedenktijd wordt toegezonden). Tijdens het telefonisch contact kreeg ik te horen dat KPN problemen heeft met het leveren van de PS5, maar deze zou nog wel toegezonden worden. Ondertussen zijn we 3 maanden verder, zijn we nog niets wijzer en hebben we natuurlijk ook nog niets ontvangen. Jammer dat afspraken bij verkoop niet nagekomen worden, we zouden graag snel geholpen worden en hopen dat we niet nog een aantal maanden moeten wachten om nog eens contact op te nemen.

7 reacties

Erwin van KPN
Moderator

Dat klinkt inderdaad niet zoals het zou moeten verlopen. Ik kan me goed voorstellen dat je na meerdere maanden graag duidelijkheid wilt hebben over de status van de PS5.

Om mee te kunnen denken, zou je willen aangeven vanaf welke datum je daadwerkelijk gebruikmaakt van een actieve KPN-aansluiting? Die datum is namelijk bepalend voor het verdere verloop van dergelijke acties.

Ik ben trouwens geen helpdesk medewerker.  Ik heb geen inzage in alle details en kan hiervoor geen handelingen verrichten.

Ik heb wel een heel relevant topic voor jou opgezocht: Vragen over welkomst cadeau.  Hier wordt aangegeven hoe je een terugbel afspraak kunt inplannen zodat de klantenservice dit beter met jou kan doornemen

 


We maken nog geen gebruik van de wifi omdat we nog in de verbouwing zitten van onze woning, daarom dat we deze later aan willen sluiten. onze ingangs-datum is bevestigd op 04-03 en we betalen natuurlijk ook gewoon netjes de facturen.

We konden overigens na het afsluiten van ons abonnement de router nog niet gebruiken omdat het kastje kapot was, hiervoor zijn over 2 dagen 2 verschillende monteurs langs geweest. Hierna hebben we gewacht met alles aansluiten en ophangen (vanwege de verbouwing). Onze bedenkt-tijd is verlopen, ik verwacht dat dan ook gewoon ons welkomstcadeau verzonden kan worden.


Erwin van KPN
Moderator

Hmm.  Dat zou wel eens de kink in de kabel kunnen zijn. Kun je je profiel invullen en mij daarna hier een seintje geven? Dan check ik de status. 


Ik heb een aantal gegevens van mijn profiel bijgewerkt (voor zover mogelijk), hopelijk kan je daar mee verder. Als ik iets anders kan aanleveren hoor ik dat graag.

Bedankt voor je hulp


Erwin van KPN
Moderator

Hoi ​@ProfielnaamBramG .  Ik heb je bevestigings brieven en contract er bij gezocht maar ik zie daar nergens iets staan over een welkomst cadeau.  Zie ik iets over het hoofd?  

Heb jij een mail met overzicht waar een ps5 in genoemd wordt?  ? Zo ja, wat is datum van verzending? 


We hebben op 20-02-2026 een bevestigingsmail ontvangen waarin vermeld staat de ons welkomstcadeau de playstation 5 is en dat deze verzonden wordt zodra we aangesloten zijn en onze 14 dagen bedenktijd voorbij zijn. Ik kan ons bestelnummer delen als dit helpt. Bij telefonisch contact (een aantal maanden geleden) met een kpn medewerker werd ons verteld dat alles in orde was en deze nog verzonden moest worden, ze zouden problemen hebben met de levering door de aantal aanmeldingen op deze aanbieding.


Ik heb zojuist opnieuw telefonisch contact opgenomen, ons welkomstcadeau is niet verzonden omdat de modem niet 24 uur achter elkaar is aangesloten is (i.v.m. onze verbouwing). Ik kan nu proberen telefonisch contact op te nemen met de verzender van het welkomstcadeau, mij werd wel geadviseerd om toch eerst het modem 24 uur aangesloten te houden zodat de verzender hier ook van op de hoogte is. Hopelijk dat dit dan de oplossing is, was handige informatie geweest om per mail te delen.