Skip to main content

komen er nog andere samsung tv modellen beschikbaar voor de welkomst voucher? nu is er alleen nog de 43 inch maar tegen bijbetaling kon je een grotere ontvangen had ik vernomen.  Zijn deze niet meer beschikbaar? 

De actie periode met de TV's is afgelopen. Ook de 43” is er momenteel niet. De Samsungs zijn al een maand of 2 op. De laatste weken was het een Philips tv met beeldmaat 43” met het Titan OS systeem. Daar is alleen een vaststaand aantal apps beschikbaar. KPN TV app bijvoorbeeld dan weer niet (kpn levert tenslotte losse ontvanger.)

Mogelijk is het wel met de weekenddeal maar die is nu niet online en kan ik dus ook niet inzien.

De keuze is nu € 250 boodschappen tegoed bij AH of

12 maanden internet + tv voor € 35 per maand.

Hoi ​@woutrogier .  Je kreeg inderdaad eerste melding dat het op was.

Maar als het goed is, is dit nu aangepast en zou je weer een keuze moeten kunnen maken. Samsung heeft de voorraad aangevuld. Er zou ook een optie met bijbetaling moeten zijn.  Maar daar geldt wel voor : op=op. 

Laat je weten of je nu wel een keuze kunt maken? 

hoi Erwin, wel balen heb net al de basis tv besteld van 43 inch maar heb graag een groter versie, kan ik dit dan nog wijzigen? Levering zou over 7 dagen zijn

gr 

Via ons in ieder geval niet, ​@woutrogier .  Ik kan zelf niet op die Samsung site dus als daar nog contact opties staan, kun je het daar nog proberen. Maar ik weet vrij zeker dat keuze gemaakt = keuze gemaakt. :-(

Reageer