9 juni jl is mijn abonnement van start gegaan. Na de startdatum zou ik mijn welkomstcadeau (iPad - 64 gb) ontvangen, voor welke ik een contract heb afgesloten op 5 maart jl. Het is vandaag 1 week na startdatum van het contract en ik heb nog niets mogen ontvangen of überhaupt vernomen.
Daarnaast zijn jullie ongelofelijk slecht bereikbaar. Ik heb meerdere keren geprobeerd om telefonisch contact op te zoeken of via de chat. De chatfuncties zijn onvoldoende, deze beantwoordt de complexere vragen niet, probeert door te verbinden aan een medewerker (die meerdere keren niet bereikbaar waren), geeft vervolgens aan een belafspraak in te plannen die niet wordt opgevolgd. Wanneer de afspraak wel wordt ingepland, krijg je vervolgens een apparaat aan het praat die je óf niet verstaat of niet verder kan helpen buiten simpele vragen om, óók wanneer je zelf belt. Ik snap jullie enthousiasme voor automatisering, maar wellicht toch handig om als alternatief alsnog iemand te kunnen spreken als het niet blijkt te werken.
Ik had daarnaast nog een vraag waarom ik in mijn eerste factuur een separate bedrag ontvang voor 9 juni t/m 9 juni en vanaf 10 juni t/m 9 juli, gezien mijn startdatum 9 juni is (zou het niet moeten zijn: 9 juni t/m 8 juli)?
Ik hoop om iig via het forum wel gehoord te worden
Bij voorbaat grote dank.