Skip to main content
Beantwoord

Welkomstcadeau PlayStation 5 nog niet ontvangen na afsluiten KPN abonnement

• April 30, 2025
  • 3 reacties
  • 187 keer bekeken

Geachte KPN Community,

Ik wil graag mijn teleurstelling uiten over het feit dat ik mijn beloofde welkomstcadeau, de PlayStation 5, nog steeds niet heb ontvangen. Ik heb meer dan een maand geleden een nieuw internetabonnement bij KPN afgesloten, specifiek vanwege de promotie waarbij een PlayStation 5 als welkomstcadeau werd aangeboden.

Alle vereiste stappen zijn door mij zorgvuldig gevolgd:

- Mijn internetverbinding is geactiveerd.
- Het modem is correct aangesloten.
- De bedenktijd van 14 dagen is verstreken.

Ondanks het naleven van alle voorwaarden en het verstrijken van de genoemde termijnen, heb ik tot op heden geen enkele communicatie ontvangen met betrekking tot de levering van het welkomstcadeau. Dit gebrek aan opvolging en transparantie is uiterst frustrerend en onaanvaardbaar.

Ik verzoek KPN dringend om deze situatie met de hoogste prioriteit te behandelen en mij binnen 7 werkdagen duidelijkheid te verschaffen over de status van mijn welkomstcadeau. Indien er geen bevredigende oplossing wordt geboden binnen deze termijn, zie ik mij genoodzaakt om verdere stappen te overwegen, waaronder het inschakelen van juridische bijstand of het indienen van een klacht bij de relevante consumentenautoriteiten.

Ik hoop op een spoedige en positieve reactie van uw kant.

Met vriendelijke groet,

Al-Baqeri

Beste antwoord door Michel.uit.Arnhem

Hoi ​@Al-Baqeri 

Welkom op de community van KPN.

Ik begrijp dat je uitkijkt naar je welkomstcadeau (Playstation 5), waarvoor je hebt gekozen tijdens het aanvragen van je bestelling bij KPN.

Als eerst is het volgende van belang, de wettelijke bedenktijd van 14 dagen (herroepingsrecht) gaan pas lopen vanaf de dag dat het KPN Modem aangesloten en geactiveerd is op het glasvezel- of kopernetwerk van KPN.
Dus niet vanaf de bevestiging die je per mail hebt ontvangen na het bestellen.

Zijn deze 14 dagen inmiddels verstreken, dan krijg je binnen een week een e-mail met daarin een voucher waarmee je de PS5 kunt bestellen.

Als die niet ontvangen hebt, dan kun je zelf contact opnemen met Sidekix, het bedrijf dat namens KPN de welkomstcadeaus verwerkt en opstuurt.

Sidekix is op werkdagen van 9.00 tot 19.00 uur bereikbaar op 088 6237 006 (lokaal tarief).

Dus even bellen met Sidekix, en je weet hoe het staat met je welkomstcadeau.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+15

Hoi ​@Al-Baqeri 

Welkom op de community van KPN.

Ik begrijp dat je uitkijkt naar je welkomstcadeau (Playstation 5), waarvoor je hebt gekozen tijdens het aanvragen van je bestelling bij KPN.

Als eerst is het volgende van belang, de wettelijke bedenktijd van 14 dagen (herroepingsrecht) gaan pas lopen vanaf de dag dat het KPN Modem aangesloten en geactiveerd is op het glasvezel- of kopernetwerk van KPN.
Dus niet vanaf de bevestiging die je per mail hebt ontvangen na het bestellen.

Zijn deze 14 dagen inmiddels verstreken, dan krijg je binnen een week een e-mail met daarin een voucher waarmee je de PS5 kunt bestellen.

Als die niet ontvangen hebt, dan kun je zelf contact opnemen met Sidekix, het bedrijf dat namens KPN de welkomstcadeaus verwerkt en opstuurt.

Sidekix is op werkdagen van 9.00 tot 19.00 uur bereikbaar op 088 6237 006 (lokaal tarief).

Dus even bellen met Sidekix, en je weet hoe het staat met je welkomstcadeau.

• Nieuwkomer
  • May 5, 2025

Ook ik heb na alle eisen te zijn voldoen nog geen voucher gekregen voor de Playstation…

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+15

Ook ik heb na alle eisen te zijn voldoen nog geen voucher gekregen voor de Playstation…

Hoi ​@OzgurOz 

Ook voor jouw geldt wat er in mijn bovenstaande reactie staat (in het groen gemarkeerd) vermeld.
Daar vindt je ook het telefoonnummer waar je naar toe kunt bellen, voor navraag omtrent jouw welkomstcadeau.