Skip to main content
Vraag

Welkomstcadeau PlayStation 5 ontvangen in plaats van Nintendo Switch 2

• May 9, 2026
  • 0 reacties
  • 31 keer bekeken

Ik hoop dat iemand mij misschien kan helpen.

Mijn buurvrouw van eind 70 wilde overstappen naar KPN, omdat ze bij haar vorige provider echt veel te veel betaalde. Die maand had KPN een welkomstcadeauactie waarbij je kon kiezen tussen een PlayStation 5 of een Nintendo Switch. Toen zij zei: “Dat cadeau is voor jou”, heb ik voor haar opgeschreven: Nintendo Switch 2.

Waarom? Omdat mijn twee jonge dochters al heel lang een Nintendo willen en ik, na de lieve actie van mijn buurvrouw, zelfs al wat Mario-games had gekocht in de veronderstelling dat het goed zou komen.

Deze week, anderhalve maand later, stond mijn buurvrouw ineens met een groot pakket aan de deur. Superlief natuurlijk. Alleen bleek er uiteindelijk een PlayStation 5 in te zitten in plaats van een Nintendo Switch.

Ik heb inmiddels meerdere keren contact gehad met KPN, maar zij geven aan dat er op de contractbevestiging PlayStation stond en dat het daardoor niet meer aangepast of geruild kan worden. Volgens hen had mijn buurvrouw dit moeten controleren en direct moeten melden.

Alleen: mijn buurvrouw is bijna 80, alles is telefonisch geregeld en zij heeft eerlijk gezegd geen idee wat het verschil is tussen een PlayStation of Nintendo. Daarom vermoed ik echt dat er ergens in de communicatie iets mis is gegaan.

Dus bij deze mijn vraag:
Is er toevallig iemand die juist liever een PlayStation 5 wilde hebben, maar een Nintendo Switch2 heeft ontvangen en zou willen ruilen?

De PlayStation is volledig ongebruikt en zit nog netjes in de doos.

Je zou mij, mijn kinderen én mijn buurvrouw hier echt ontzettend blij mee maken.