Skip to main content
Vraag

Welkomstcadeau PS5 nog niet ontvangen

• December 24, 2025
  • 12 reacties
  • 152 keer bekeken

Beste, wanneer krijg ik mijn voucher of mogelijkheid tot bestellen van de ps5. 

Heb al een keer de servicedesk gebeld en deze melden mij dat ik voor de 17e december wel iets zou horen.

Helaas tot op heden niks van jullie vernomen.

Vind het jammer dat jullie met de welkomstcadeaus mensen binnen halen maar dat je er dan zelf elke keer achteraan moet gaan bij jullie.

Gaarne uitsluitsel hierover 

Groet

Reginald 

P.s. Ook momenteel zit ik in het buitenland dus kan even niet bellen vanaf hier. Dus als ik het via mail geregeld kan krijgen zou fijn zijn. 

12 reacties

• Auteur
  • Topper
  • December 29, 2025

@KPN any news? Blijft nog altijd akelig stil vanuit jullie

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+15

Hoi ​@Reggiehattum 

Welkom op de community van KPN.

De Play Station 5 was tijdelijk niet op voorraad, waardoor nieuwe klanten die voor dit welkomstcadeau hebben gekozen, wat langer moesten wachten.
Je hebt er gewoon recht op, dus je gaat hem sowieso ontvangen.

Inmiddels is er weer voorraad, en wordt de Play Station 5 inmiddels uitgeleverd aan de nieuwe klanten die voor dit welkomstcadeau hebben gekozen.
Het is daarom ook goed mogelijk, dat de pakketbezorger één deze dagen bij jouw voor de deur staat.

Maar omdat je momenteel in het buitenland verblijft, zal de postbezorger het bij je directe buren afleveren of op een PostNL punt afgegeven zodat je het zelf kunt ophalen.

Let wel! Het pakket blijft 7 dagen beschikbaar op het PostNL punt, waarna deze weer retour gaat naar de afzender.

• Auteur
  • Topper
  • December 29, 2025

@Michel.uit.Arnhem 

Dank voor je antwoord,  

Neem aan dat ik een track en trace krijg daarvoor van PostNL via mail of iets dergelijks. 

Dan kan ik hem volgen,  er past iemand op het huis dus dat moet goedkomen. Plus de buren zijn ook thuis:). 

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+15

Hoi ​@Reggiehattum 

Je krijgt zodra hij onderweg naar je is een Track & Trace per mail toegezonden.
Maar nog veel handiger is, de PostNL App downloaden uit de Google Play Store of de App Store van Apple, hierin kun je alle post en pakketjes voor jouw op elk moment volgen en inzien.

Je meld je éénmalig aan, en daarna zie je precies welke brievenbus post en pakketjes naar je onderweg zijn.

Vaak zie je de Track & Trace al eerder in de PostNL App, dan dat je hem per mail wordt toegestuurd.

• Auteur
  • Topper
  • December 29, 2025

Hoi ​@Michel.uit.Arnhem 

Ik heb die app inderdaad. Helaas nog geen nieuws. We gaan het deze week afwachten nog even. 

Maar als tip voor kpn. Zou ik toch zeggen, had even een berichtje of mailtje gestuurd. Dan weer iedereen waar die aan toe is.  

Nu word er helemaal niks gecommuniceerd en moeten we er zelf achteraan gaan

Dank vast. Mocht die deze week niet binnen komen dan kom ik weer in de lucht:)

• Auteur
  • Topper
  • January 2, 2026

Good Morning en de beste wensen, 

Helaas in dit nieuwe jaar nog altijd geen bericht gekregen. We zitten nu op een maand na activering.  Vanuit ​@KPN zelf geen informatie..

@Michel.uit.Arnhem  kan jij een update geven want vanuit kpn zelf komt niks qua informatie

En ik ben zo te lezen overal niet de enige waar het mis gaat

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+15

Hoi ​@Reggiehattum 

Als eerste de beste wensen voor het nieuwe jaar 2026!!

Omtrent het verzenden van jouw Play Station 5 kan ik je niets zeggen helaas, behalve wat ik je in mijn eerste reactie al had vermeld, en ook gedeeld is door een moderator van KPN.

Maar wil je meer informatie over wanneer je jouw Play Station 5 kunt verwachten, kun je het beste even contact opnemen met Sidekix, het bedrijf dat zorg draagt voor het verzenden van welkomstcadeaus van KPN.

Voldoe je aan alle vereisten en heb je nog vragen, dan kan je terecht bij Sidekix. 
Zij regelen de verzending van het welkomstcadeau.
Ze zijn op werkdagen van 9.00 tot 19.00 uur bereikbaar op
088 6237 006.

Ik hoop dat je gauw duidelijkheid krijgt over je welkomstcadeau.
Laat dit nog even weten daarna.

• Auteur
  • Topper
  • January 7, 2026

Helaas net weer gebeld. Nog altijd niet genoeg voorraad.  Die zogenaamde 500 Playstations die ze krijgen per dag lijkt me dan ook een leugen. 

Melding of ze de grote baas niet even naar de Mediamarkt konden sturen vonden ze denk niet zo leuk. De grote baas van ​@KPN  zit natuurlijk daar alleen om ze eigen zakken te vullen en niet voor de klant.

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

We zien en begrijpen de vragen en klachten over de levering van het welkomstcadeau (de PlayStation 5). De levering loopt helaas later dan afgesproken en dat is niet zoals het hoort. Onze excuses daarvoor. 
Goed nieuws: volgende week ontvangt onze logistieke partner extra voorraad. Zodra die binnen is, worden de resterende bestellingen uitgeleverd. Klanten die nog wachten, ontvangen hierover nog een aparte reminder. 

We snappen dat wachten frustrerend is en danken iedereen voor het geduld.

• Auteur
  • Topper
  • January 13, 2026

Ja dat verhaal horen we helaas al een hele tijd.  Nu is het eerst zien dan geloven. 

Eerst was er geen voorraad en toen weer wel en ni weer extra voorraad. Iedereen heeft een eigen verhaal ervan gemaakt.

Maar de waarheid dat inkoop beroerd is(alweer want volgens oude berichten op het forum is dit al eerder gebeurd. )

• Auteur
  • Topper
  • January 26, 2026

Hij is eindelijk binnen gekomen. Dank vast. Duurt even maar dan heb je wat. 

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Veel speelplezier gewenst!