Skip to main content
Beantwoord

Welkomstcadeau PS5 uitverkocht. Wat nu?

• April 23, 2025
  • 4 reacties
  • 180 keer bekeken

Hallo,

Ik heb mijn abonnement afgesloten bij KPN voor de PS5 als welkomstcadeau, ik heb nu eindelijk mijn voucher gekregen en nu blijkt de PS5 uitverkocht te zijn.. Wat nu? Ik had hier erg naar uitgekeken en heb geen interesse in de Switch en Xbox.

Beste antwoord door Alex van KPN

Hi ​@sofie.eva, welkom bij onze community. 

Het kan gebeuren dat ze tijdelijk op zijn, ze worden ook in batches bij ons geleverd als ze nog te bestellen zijn. Anders legt Raspberry dit goed uit. Ik ben wel blij om te lezen dat dit niet het geval was en dat het bestellen nu is gelukt. 

Heel veel speelplezier alvast gewenst! 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

• April 23, 2025

Het staat in de voorwaarden: OP=OP. Onder de geselecteerde tekst.

Dus je zal toch iets anders moeten kiezen denk ik.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • April 23, 2025

Bedankt voor je reactie. Mij werd wel de garantie gegeven (telefonisch afgesloten) toen ik het abonnement afsloot. In ieder geval, het is geluk, ik heb de pagina nog een aantal keer opnieuw geopend en toen stond ie opeens niet meer op uitverkocht. Dus meteen besteld.

Forum|alt.badge.img+8
  • Topper
  • April 23, 2025

O, wat goed om te lezen. Op was dus niet echt helemaal op! Bestelling is geplaatst, en nu wachten op de levering. Alvast heel veel plezier met de PlayStation. 🤗

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • Antwoord
  • April 28, 2025

Hi ​@sofie.eva, welkom bij onze community. 

Het kan gebeuren dat ze tijdelijk op zijn, ze worden ook in batches bij ons geleverd als ze nog te bestellen zijn. Anders legt Raspberry dit goed uit. Ik ben wel blij om te lezen dat dit niet het geval was en dat het bestellen nu is gelukt. 

Heel veel speelplezier alvast gewenst!