Skip to main content

Onlangs ben ik klant geworden van KPN en heb ik als welkomstcadeau gekozen voor een Samsung TV, nu heb ik de code ontvangen om deze te laten bezorgen alleen krijg ik de melding dat deze niet op voorraad is.

Nu is dit geen punt (voorlopig) maar de code is 40 dagen geldig, wat gebeurd er als er na 40 dagen nog steeds geen voorraad is?

Hoi ​@A.M. van Bracht Welkom op het community. Ik snap heel goed dat het frustrerend is om te wachten op je welkomstcadeau, vooral als de voorraadstatus onduidelijk is. Dat is natuurlijk niet wat je had gehoopt. Ik wil je dan ook graag helpen om hier duidelijkheid over te krijgen. De levering van het welkomstcadeau verloopt via onze partner Samsung. We hebben helaas geen directe invloed op de voorraadstatus op hun website, maar de voorraad is sinds je je vraag stelde aangevuld geweest. Heb je de televisie nog kunnen bestellen? Ik ga dit ondertussen voor je navragen bij de afdeling die hierover contact heeft met Samsung.

Zodra ik meer weet, laat ik het hier direct aan je weten. Dankjewel voor je geduld in de tussentijd!

Hoi Vikash,

Er was inderdaad weer voorraad alleen heb ik hier geen mail over gekregen van Samsung terwijl ik dit wel had opgegeven op de website.

Mijn vraag was ook alleen maar of de code nog geldig bleef na 40 dagen maar dat is nu niet meer nodig.

Bedankt voor de reactie!

Reageer