Skip to main content
Beantwoord

Wijziging facturatiegegevens vanaf september?

• September 30, 2025
  • 3 reacties
  • 57 keer bekeken

Beste, waarom is het facturatieadres sinds september gewijzigd zonder dat dit gevraagd werd door ons. Tot en met de factuur van augustus stond er *** , nu in september staat er ineens ***. Wij kunnen deze factuur zo niet opnemen in onze boekhouding zonder correcte naam en BTWn°. Kunnen jullie zeggen waarom dit plots gewijzigd werd? 

GRAAG TERUGZETTING VAN DE VORIGE FACTURATIEGEGEVENS:

Dank bij voorbaat,

K.Van Campenhout

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

Beste antwoord door JanD

Beste ​@MaartenVD1 zo te lezen ben je een zakelijke klant en kan daarom het beste 0800 0403 bellen.

CC ​@Flitsend 

3 reacties

Flitsend
Topper
Forum|alt.badge.img+8
  • Topper
  • September 30, 2025

Beste ​@MaartenVD1 ,

Dit is een klanten helpen klanten forum en wij kunnen (gelukkig) niet bij jouw gegevens. Je kunt hier voor het beste even bellen met KPN op 0800-0402 of even hier rechtsonder op de pagina een belafspraak maken. 

JanD
Superuser
  • Superuser
  • Antwoord
  • September 30, 2025

Beste ​@MaartenVD1 zo te lezen ben je een zakelijke klant en kan daarom het beste 0800 0403 bellen.

CC ​@Flitsend 

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Hoi ​@MaartenVD1. Welkom op de community! Ik begrijp dat dit vervelend is. Wat hierboven is gezegd klopt. Helaas kan ik jou via deze weg niet verder helpen.

Heb je ondertussen al contact gehad met één van mijn collega’s van de klantenservice? Zij kunnen bekijken waarom het adres is veranderd en of het mogelijk is om de oude facturatiegegevens terug te zetten.