Skip to main content
Beantwoord

Wijziging factuurdatum aanschaf mobiele telefoon

• July 3, 2025
  • 1 reactie
  • 13 keer bekeken

Hallo ik heb op 29-6-2025 een Samsung S25 Ultra gekocht. Dit is ook betaald op voorgenoemde datum.

Op de dag van de levering zit daar een factuurdatum bij van 1 juli 2025. De dag van de levering. Hierdoor is de schijn gewekt dat de aankoop buiten de promotieperiode is geweest en is mijn claim afgewezen.

Ik heb geprobeerd te bellen met de KPN maar schijnbaar wordt telefonisch contact ontmoedigd. Ook zijn de chat opties zo beperkt dat bij anders of factuur wijzigen geen te kiezen opties zijn voor mijn probleem.

Graag wil ik een factuur met de werkelijke datum van aankoop en betaling namelijk 29-6-2025 en niet 1 juli 2025 wat de datum van bezorging is geweest.

Hoe los ik dit op?

Beste antwoord door Alex van KPN

Hi ​@DeoVolente, welkom bij onze community. 

Ik denk uiteraard graag mee. Mag ik vragen waarom je die factuur op die datum wilt hebben? En gaat het om deze Samsung promotie? 

Mocht dit toch niet kloppen, neem dan contact met ons op. Maak makkelijk een terugbelafspraak (rechts onderin) met ons. Dan nemen wij contact met je op wanneer het jou uitkomt om dit op te lossen. Zo voorkom je ook een eventuele wachtrij. 

1 reactie

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • Antwoord
  • July 4, 2025

Hi ​@DeoVolente, welkom bij onze community. 

Ik denk uiteraard graag mee. Mag ik vragen waarom je die factuur op die datum wilt hebben? En gaat het om deze Samsung promotie? 

Mocht dit toch niet kloppen, neem dan contact met ons op. Maak makkelijk een terugbelafspraak (rechts onderin) met ons. Dan nemen wij contact met je op wanneer het jou uitkomt om dit op te lossen. Zo voorkom je ook een eventuele wachtrij.Â