Skip to main content
Vraag

WK hoesje nog niet ontvangen

• June 12, 2026
  • 30 reacties
  • 832 keer bekeken

Toon eerste bericht

30 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • June 25, 2026

@Jasper van KPN ​@Erik van KPN ​@Noordzee 

ook van daag weer geen hoesje bij de post ook nog geen melding bij de post dat hij onderweg os

we zijn nu 2 weken verder na bestelling

dit is ronduit belachelijk te noemen

Hallo ​@Basje44 ,

Je bent hier al zes dagen stil. Betekent dat dat het hoesje nu wel ontvangen is? 

Zo niet: 

Erik van KPN schreef:

Ik zou jou in dit geval ook aanraden om contact op te nemen via het contactformulier op de actiepagina ​. Vermeld je adres, en ook je rekeningnummer voor de zekerheid. Dan kunnen ze kijken of dit goed is gegaan, en hoe het verder gaat.

• Auteur
  • Helper
  • June 25, 2026

@Noordzee nog niet ontvangen maar Had het opgegeven 

formulier ingevuld wachten wel weer af

bas

• Deelnemer
  • June 25, 2026

Jeuh het hoesje is binnen, waarvoor dank!👏

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Jeuh het hoesje is binnen, waarvoor dank!👏

Kijk dat zijn goede berichten! Fijn dat je hem binnen hebt :-) . 

• Nieuwkomer
  • July 7, 2026

Na vier weken wachten heb ik eindelijk het hoesje ontvangen. Helaas begon na slechts een paar dagen de verf al van het hoesje los te laten.

Ik ben zowel langs de KPN-winkel geweest als contact geweest met de klantenservice. In beide gevallen kreeg ik hetzelfde antwoord: "Hier kunnen wij niets aan doen."

Ik begrijp dat het hoesje maar €5 heeft gekost, maar dat betekent niet dat je een slecht gemaakt product hoeft te accepteren. Ik vind het teleurstellend dat er geen passende oplossing wordt geboden. Het is niet redelijk dat een hoesje na een paar dagen al beschadigd raakt en dat daar vervolgens niets aan wordt gedaan! zo ga je niet met je klanten om