Skip to main content
Beantwoord

Word ik ook geblokkeerd als ik vandaag een deel betaal van openstaand bedrag?

• September 4, 2025
  • 6 reacties
  • 94 keer bekeken

Wordt ik nog geblokkeerd morgen als ik een deel betaling doe vandaag? 

Er staat betaal nu na de mail die ik kreeg dat ik morgen geblokkeerd wordt. 

Maar is dat alleen als je het hele bedrag betaald om te voorkomen dat je morgen geblokkeerd wordt. 

Of kan ik zoals er staat een deel vandaag betalen en zo ook blokkade morgen voorkomen

Beste antwoord door Jan van KPN

Goedemorgen ​@Lotteanouk , dank voor jouw bericht en welkom hier op de KPN Community :)
Allereerst fijn om te lezen dat het is opgelost en dat je een blokkade hebt weten te voorkomen 🙏🏻

In het algemeen; mocht iemand problemen hebben om een factuur op tijd te voldoen, dan is het tegenwoordig mogelijk om via onze website online een betaalafspraak te maken. Je kunt een keer later betalen en dit kan tot maximaal een maand na de datum van de factuur. Verder is het alleen mogelijk om een betaalafspraak te maken voor de factuur die je als laatst hebt ontvangen, als je maar een factuur hebt die nog betaald moet worden, de originele factuurdatum minder dan een maand geleden is en als het bedrag van de factuur onder de 500 euro ligt. 

6 reacties

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • September 4, 2025

Dreigen met een blokkade wordt gedaan als er langer een betalingsachterstand is dus ja morgen moet alles betaald zijn. Je kan nog proberen om via de klantenservice iets van uitstel te krijgen maar dat had je eigenlijk eerder moeten doen. Het telefoonnummer van de klantenservice is 0800-0402 en vraag naar de afdeling collections. 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • September 4, 2025

Bij de mail stond of in delen betalen dus heb 1 deel net overgemaakt. Dus die keuze was er wel. 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • September 4, 2025

En heb 1 herinnering mail gehad 16 aug. 

En nu kreeg ik mail morgen wordt je geblokkeerd of betaal vandaag gelijk 250 en de andere keuze er onder of wil je in delen betalen? Dus dat aangeklikt en helft betaald. Dus ben benieuwd 

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • September 4, 2025

Bel 0800-0402 en vraag naar collections. Die afdeling gaat er over. Hier kunnen we alleen helpen met onze kennis. En adviezen wat wat mij betreft bellen is.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • September 4, 2025

Is opgelost wordt niet geblokt

Bedankt 

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • Antwoord
  • September 10, 2025

Goedemorgen ​@Lotteanouk , dank voor jouw bericht en welkom hier op de KPN Community :)
Allereerst fijn om te lezen dat het is opgelost en dat je een blokkade hebt weten te voorkomen 🙏🏻

In het algemeen; mocht iemand problemen hebben om een factuur op tijd te voldoen, dan is het tegenwoordig mogelijk om via onze website online een betaalafspraak te maken. Je kunt een keer later betalen en dit kan tot maximaal een maand na de datum van de factuur. Verder is het alleen mogelijk om een betaalafspraak te maken voor de factuur die je als laatst hebt ontvangen, als je maar een factuur hebt die nog betaald moet worden, de originele factuurdatum minder dan een maand geleden is en als het bedrag van de factuur onder de 500 euro ligt.