Als ik een tv-ontvanger terugstuur, wordt deze dan automatisch van de lijst met in gebruik zijnde ontvangers gahaald?
Beste ​
Â
Â
Bedankt ​
Ik heb een nieuwe tv-ontvanger ontvangen ter vervanging van een defekt exemplaar maar geen verzoek om de defekte op te sturen. Ik had een retourdoos verwacht met een retour-sticker voor de administratie.
Hallo ​
Ik heb een nieuwe tv-ontvanger ontvangen ter vervanging van een defekt exemplaar maar geen verzoek om de defekte op te sturen. Ik had een retourdoos verwacht met een retour-sticker voor de administratie.
OK, dan wordt de oude ontvanger inderdaad automatisch uit jouw abonnement gehaald. De hoogte van jouw maandelijkse abonnementsprijs wijzigt ook niet.Â
Wat betreft het terugsturen van de defecte ontvanger:Â
Â
bron :Â
Wat als ik geen retourdoos ontvangen heb?
Geen probleem. Je kunt ook een eigen doos gebruiken om de apparatuur in te verpakken. Er zijn geen kosten aan verbonden. Iets versturen naar een antwoordnummer is altijd gratis. Je pakt de apparatuur in een willekeurige, stevige doos in, en verstuurt dit gratis naar ons retouradres:
KPN
Antwoordnummer 10119
2400VB Alphen aan den Rijn
Doe er wel een briefje in met jouw gegevens.Â
Hoi ​
Allereerst ben ik benieuwd of de problemen met de nieuwe tv-ontvanger opgelost zijn? Dat was het hele idee erachter natuurlijkÂ
Verder vind ik het toch raar dat je geen bericht hebt gehad over het retour sturen van de defecte tv-ontvanger. Meestal gebeurt dit namelijk via een omruilafspraak bij een PostNL-punt bij je in de buurt en gaat het niet via een retourdoos. Dus ik wil hier toch graag even verder in duiken voor je of alles nu naar wens staat qua abonnement en tv-ontvangers. Kun je eens je profiel invullen met je persoonlijke gegevens en mij aangeven hoeveel tv-ontvangers in totaal je wilt gebruiken in je huis?Â
Geef mij even hier een seintje wanneer je het ingevuld hebt. Dan neem ik gelijk een kijkje bij je abonnement.Â
Bedankt ​
Normaal gesproken moet je de defecte ontvanger bij het postkantoor inleveren. En dan krijg je de nieuwe ontvanger meteen mee.Â
Bedankt voor de reacties ​
Een van mijn tv-ontvangers was defekt: het opnieuw installeren van de software liep steeds vast op 85%. Via internet geprobeerd op te lossen maar dat hielp niet.
De omruilactie activeren via internet lukte ook niet, daarom contact opgenomen via de telefoon. Afgesproken dat er een nieuwe tv-ontvanger opgestuurd zou worden.
Bij de nieuwe tv-ontvanger zat geen retour info en/of verpakking. De nieuwe tv-ontvanger doet het overigens prima.
Ik ga nu de oude defekte tv-ontvanger in een eigen doos opsturen zoals aangegeven door ​
Als het gelukt is zal ik dat hier melden en als er andere ontwikkelingen zijn zal ik dat ook vermelden.
Het is prima dat je daarvoor kiest ​
Fijne jaarwisseling gewenst!
Â
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.