Skip to main content
Beantwoord

Wordt Pluspakket goedkoper nu er films uit zijn?

• April 17, 2026
  • 2 reacties
  • 130 keer bekeken

Met welk bedrag gaat het abonnement omlaag nu plotseling de erotiekfilms uit het pluspakket zijn gehaald?

Beste antwoord door Noordzee

Hallo ​@geerenroos ,

De abonnementsprijs van het pluspakket blijft hetzelfde. 

Er zijn op 14 april 2026 wel vijf zenders erbij gekomen in het pluspakket waaronder één erotiekzender.

38 : Fight Sport Channel

54 : Moonbug

70 : Movies & Series

88 :  Dog & Cat TV 

660 : Climax (erotiek) 

Meer informatie over de vijf nieuwe zenders staat hier:

https://www.kpn.com/beleef/blog/uitbreiding-pluspakket?icid=contact:cd=community&campaignid=so:c=merk-community

Mocht je zender 660 niet zien, check dan even of er geen zenders verborgen zijn:

PeterG schreef:

Via 

Menu - instellingen - zenders verbergen - bij 660 vinkje uitzetten - bewaar en sluit. 

Nu staat ie in de zenderlijst "alle zenders".

Nog meer informatie:

2 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • Antwoord
  • April 17, 2026

Hallo ​@geerenroos ,

De abonnementsprijs van het pluspakket blijft hetzelfde. 

Er zijn op 14 april 2026 wel vijf zenders erbij gekomen in het pluspakket waaronder één erotiekzender.

38 : Fight Sport Channel

54 : Moonbug

70 : Movies & Series

88 :  Dog & Cat TV 

660 : Climax (erotiek) 

Meer informatie over de vijf nieuwe zenders staat hier:

https://www.kpn.com/beleef/blog/uitbreiding-pluspakket?icid=contact:cd=community&campaignid=so:c=merk-community

Mocht je zender 660 niet zien, check dan even of er geen zenders verborgen zijn:

PeterG schreef:

Via 

Menu - instellingen - zenders verbergen - bij 660 vinkje uitzetten - bewaar en sluit. 

Nu staat ie in de zenderlijst "alle zenders".

Nog meer informatie:

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • April 21, 2026

Goedemorgen ​@geerenroos , bedankt voorjouw bericht en welkom hier op onze Community :)
Eigenlijk kan ik niks meer toevoegen aan de bovenstaande reactie van ​@Noordzee en daarom heb ik zijn bericht ook gemarkeerd als 'best answer'. Ik ga er vanuit dat je hiermee weet waar je aan toe bent maar mocht je toch nog verdere of aanvullende vragen hebben, laat dit dan ook vooral weten!