Skip to main content
Beantwoord

XBOX Game Pass Ultimate betaling is mislukt

• September 5, 2025
  • 6 reacties
  • 79 keer bekeken

Help weet niet wat ik moet doen betaal ervoor xbox ultimate en toch aangeven dat de betaling is mislukt hier het bewijs wat moet ik nu doen mijn bewind heeft het goed geregeld met kpn maar dit is niet leuk dat die dit blijft aangeven steeds terwel ik ervoor betaal ik wil kunnen spelen🄺

Ā 

Ā 

Admin: afbeelding aangepastĀ i.v.m. privacyĀ 

Beste antwoord door Thomas van KPN

Hoi ​@Betaling mislukt, welkom op onze community! Wat balen dat dit niet goed gegaan is. Heb je in de tussentijd nog een oplossing kunnen vinden? Ik denk dat je deze vraag toch het beste even bij mijn telefonische collega's of de bewindvoering neer kunt leggen. Als ik dit zo zie lijkt er iets fout te gaan maar voor alle inhoudelijke vragen over je abonnement en jouw betalingen zul je bij mijn collega's moeten zijn.

Je kunt daarvoor online een belafspraak maken

6 reacties

Friesian
Wijsgeer
  • Wijsgeer
  • September 5, 2025

Beste ​@Betaling misluktĀ Ā 

Goed dat je het forum, de community bezoekt voor je vraag.Ā 

Maar wees voortaan voorzichtig met het delen van persoonlijke gegevens op een openbaar kanaal, zoals je 06-nummer.

Zet je persoonlijke gegevens In je profiel bij (privé).

Een moderator, een medewerker zal zich nog bij je melden.Ā 

Fijn. Weekend!Ā 

Ohja sorry maar weet niet hoe ik het met wijzigen of veranderen maar dus nu afwachten van reactie van medewerker?

Friesian
Wijsgeer
  • Wijsgeer
  • September 6, 2025

Morgen Betaling mislukt.Ā 

Afwachten ja.Ā 

Sorry zeggen is niet nodig hoor. Als forumlid (community lid) is het zo dat je van helpende medeklanten zoals Superusers enzo reacties krijgt.Ā 

Ā 

Een selecte groep medewerkers van de KS (klantenservice) zijn actief op de community.

En de medewerker (moderator) zorgt ervoor dat jouw topic/onderwerp wordt aangepast.

Jij kunt dat inmiddels niet meer.Ā 

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24
  • Moderator
  • Antwoord
  • September 10, 2025

Hoi ​@Betaling mislukt, welkom op onze community! Wat balen dat dit niet goed gegaan is. Heb je in de tussentijd nog een oplossing kunnen vinden? Ik denk dat je deze vraag toch het beste even bij mijn telefonische collega's of de bewindvoering neer kunt leggen. Als ik dit zo zie lijkt er iets fout te gaan maar voor alle inhoudelijke vragen over je abonnement en jouw betalingen zul je bij mijn collega's moeten zijn.

Je kunt daarvoor online een belafspraak maken

Nee is allang opgelost heb een half jaar pas gekregen van bewind en daarna gaat het gewoon weer via kpn maar was vergeten te reageren weer hierop

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Ah fijn, bedankt voor het reageren!