Skip to main content
Beantwoord

Zijn er ook aanbiedingen voor trouwe klanten?

• October 21, 2025
  • 15 reacties
  • 320 keer bekeken

Goedemiddag,

Ik zie dat jullie leuke akties hebben voor nieuwe klanten maar hoe zit dat met jullie trouwe klanten als ik wil verlengen ik betaal immers 125 euro per maand.

Beste antwoord door Remco van KPN

Goedemorgen ​@Limbourg, welkom op de KPN Community. Ik snap volkomen dat het soms raar kan overkomen wanneer je een bepaalde actie voor nieuwe klanten voorbij ziet komen dan. We waarderen jou zeker als trouwe klant, 50 jaar is ook niet niks natuurlijk!

Acties voor nieuwe klanten zullen er waarschijnlijk altijd wel blijven maar dat neemt niet weg dat we onze bestaande klanten niet vergeten. Los van de films die jij al noemt ontvang je ook extra's wanneer je meerdere abonnementen bij KPN combineert

Verder zijn er ook vaker extra's, los van de films en kijk daarvoor gerust eens op de KPN voor jou pagina.

Bedankt voor het delen van jouw feedback en mocht je verder nog vragen hebben stel die dan gerust!

15 reacties

Flitsend
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+8
  • Slimmerik
  • October 21, 2025

Beste ​@Dokter love (wat een leuke gebruikersnaam trouwens)

KPN biedt, net als de meeste andere providers, voor bestaande klanten een verlengkorting. Deze kun je vinden in de verlengshop (inloggen in de app of op de website en op “verlengen” drukken), dit is meestal een tijdelijke korting voor X aantal maanden. Deze korting is echter nooit zo hoog als de nieuwe klanten korting, waarom dit zo is weet ik ook niet. Zo werkt de telecombranche nou eenmaal denk ik dan maar. Soms zit er bij een verlenging ook een verlengcadeau, ik geloof dat KPN dingen heeft gedaan met Coolblue en Albert Heijn?

Als je liever met KPN wilt onderhandelen zou ik even een belafspraak maken hier rechtsonder op de pagina. Wij kunnen als klanten hier jou ook niet bij helpen verder.

• October 21, 2025

Je kunt je abonement om laten zetten naar de nieuwste abonnementsvorm. Dan betaal je hetzelfde als nieuwe klanten. Maar uiteraard krijg je geen welkomstkorting.

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Hoi ​@Dokter love! Welkom op de KPN Community! Zoals je merkt denken we graag even met je mee. Dank daarvoor! Je kan altijd even via een terugbelafspraak maken om samen met een collega even op een rij te zetten of de nieuwe abonnementen beter aansluiten bij jouw wensen.

In bepaalde situaties is er dan ruimte om te verlengen maar in principe werken we dan niet met een welkomstkorting. 

Mocht je verder nog vragen hebben stel die dan gerust!

• January 30, 2026

ik ben al meer als 50 jaar klant en heb bij het afsluiten van mijn contract geen cadeau gekregen dat even terzijde, ik laat iedere keer mijn contracten verlengen maar er zit nooit iets voor mij in behalve dan dat ik gratis filmpje soms krijg maar dat zijn filmpjes die ook in mijn plus pakket zitten dus eigenlijk niks.

daarom zou ik het fijn vinden dat die welkomst cadeaus worden afgeschaft en daarvoor in de plaats iets komt van een bonus of iets anders voor trouwe klanten ! dat zou ik namelijk pas trouwe klanten binding noemen en het zou ook eerlijker zijn, het hoeven geen dure dingen te zijn maar iets van blijk van waardering van KPN.

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Moderator
  • Antwoord
  • February 2, 2026

Goedemorgen ​@Limbourg, welkom op de KPN Community. Ik snap volkomen dat het soms raar kan overkomen wanneer je een bepaalde actie voor nieuwe klanten voorbij ziet komen dan. We waarderen jou zeker als trouwe klant, 50 jaar is ook niet niks natuurlijk!

Acties voor nieuwe klanten zullen er waarschijnlijk altijd wel blijven maar dat neemt niet weg dat we onze bestaande klanten niet vergeten. Los van de films die jij al noemt ontvang je ook extra's wanneer je meerdere abonnementen bij KPN combineert

Verder zijn er ook vaker extra's, los van de films en kijk daarvoor gerust eens op de KPN voor jou pagina.

Bedankt voor het delen van jouw feedback en mocht je verder nog vragen hebben stel die dan gerust!

huistijger
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • February 2, 2026

Als alle providers nu allemaal in één keer zouden stoppen met welkomst-cadeaus dan werd  het een stuk rustiger, ook op het forum.
En waarschijnlijk kan dan de prijs iets omlaag.
Maar 'ben bang dat het een luchtkasteel is...

• February 5, 2026

ik combineer al en heb er zeer weinig aan eigenlijk niks en daardoor raak ik het gevoel niet kwijt dat als we eenmaal jaren vast zitten aan contracten bij KPN ze de trouwe vaste klanten voor vanzelfsprekend zijn gaan vinden en er geen blijk van waardering meer is, dit vind ik dan ook zeer vernederend van KPN.

ik ben al meer als 50 jaar klant en ben nooit iemand geweest om over te stappen voor een Welkom's cadeau omdat ik dat graaien vind  maar een van harte gegeven kleine waardering van KPN zou er toch wel van af kunnen vooral als ik zie dat ze televisies weggeven van €599 voor nieuwkomers, zelfs het gebaar om oude klanten voorrang te geven bij het krijgen van een betere router of tv module kan alleen maar bij het veranderen van je contract, noemt KPN dat waardering?.

• February 5, 2026

Joh, als het je niet bevalt, stap gewoon over. Jij bent er zelf het bewijs van dat KPN helemaal niets hoeft te doen voor bestaande klanten. Jij bent al 50 jaar klant zonder dat KPN jou ooit een nieuwe tv of andere significante korting gegeven heeft. En toch ben je nog steeds klant bij KPN. Dus waarom zou KPN? Helemaal nergens voor nodig. Weggegooid geld.

• February 5, 2026

Joh, als het je niet bevalt, stap gewoon over. Jij bent er zelf het bewijs van dat KPN helemaal niets hoeft te doen voor bestaande klanten. Jij bent al 50 jaar klant zonder dat KPN jou ooit een nieuwe tv of andere significante korting gegeven heeft. En toch ben je nog steeds klant bij KPN. Dus waarom zou KPN? Helemaal nergens voor nodig. Weggegooid geld.

Tja

als je dat nu ook eens zou toepassen op huwelijken, kinderen en kleinkinderen, vrienden. dus alles wegsmijten en overstappen naar andere partner en nieuwe kinderen, doorzetten en het met elkaar mogelijk maken zit er niet meer in met deze laatste generaties.

Ik weet dat in deze samenleving trouw niks meer voorstelt maar ik ben van een oudere generatie die nog vecht en waarde hecht aan trouw! normen en waarden zijn belangrijk!.

• February 5, 2026

als je dat nu ook eens zou toepassen op huwelijken...

Wat een belachelijke vergelijking. Je bent klant bij KPN. Je bent er niet mee getrouwd. KPN is zeker niet je vriend. Je moet elke maand gewoon betalen aan KPN. Elk jaar meer (inflatiecorrectie). De bedoeling van KPN is dat ze geld aan jouw verdienen. En liefst zo veel mogelijk. 

JanD
Superuser
  • Superuser
  • February 5, 2026

Beste ​@Dokter love KPN heeft wekelijks leuke aanbiedingen voor bestaande klanten, kijk regelmatig in MijnKPN en zet nieuwsbrieven aan in MijnKPN, dan blijf je regelmatig op de hoogte van leuke dingen voor klanten.

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Mensen , ik zie dat deze discussie wat hoog oploopt op dit moment. Dit is een platform waarop we elkaar kunnen helpen en van advies kunnen voorzien. En het is ook zeker een platform waarop we meningen kunnen uitwisselen en van mening kunnen verschillen. Dat moeten we ook accepteren.

Ik wil iedereen wel vragen om de toonzetting het liefst vriendelijk maar op zijn minst respectvol te houden. Dat nodigt wat meer uit om van gedachten te wisselen toch?

@Dokter love Ik snap dat de huidige inrichting van de abonnementen dan niet helemaal naar jouw wens is en dat mag en kan goed begrijpen dat je dan een afweging moet maken. Je kan altijd even in gesprek gaan met een medewerker van de klantenservice om te kijken of je huidige abonnementen nog aansluiten bij jouw wensen. Dat kan via een terugbelafspraak op een moment dat jou dat uitkomt.

Graag vanaf nu weer de berichten inhoudelijk.

• February 5, 2026

zoals ik al schreef dat ik meer als 50 jaren klant ben en dat ik dan krijg te horen van andere klanten die niet tevreden zijn dat ik in feite achterlijk ben omdat ik bij KPN blijf en niet overstap is beledigend, ik blijf bij KPN voor de service die mij wel bevalt probeer dat maar eens bij een andere provider en dat is mijn waardering voor KPN,

en dat ik vraag dat KPN ook eens een waardering mag tonen in de vorm van een BV cadeau bon voor een tablet cover of telefoon cover bij een KPN winkel is niet teveel gevraagd gewoon een kleinigheidje ik hoef geen TV of andere dure dingen.

gewoon wederzijdse waardering.

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • February 5, 2026

U wordt zeker gewaardeerd maar het is onbetaalbaar om vaste klanten kadootjes te geven. Stel ze geven vaste klanten een kadootje van € 10,00 dan is dat 3.5 miljoen maal € 10,00. Dat kan kpn niet betalen. 

Berteman
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • February 5, 2026

Hoezo niet? De winst van kpn bedroeg in 2024 bijna € 850 miljoen! Daar valt € 35 miljoen toch in het niet?