Skip to main content
Beantwoord

Zijn er ook aanbiedingen voor trouwe klanten?

• October 21, 2025
  • 3 reacties
  • 62 keer bekeken

Goedemiddag,

Ik zie dat jullie leuke akties hebben voor nieuwe klanten maar hoe zit dat met jullie trouwe klanten als ik wil verlengen ik betaal immers 125 euro per maand.

Beste antwoord door Flitsend

Beste ​@Dokter love (wat een leuke gebruikersnaam trouwens)

KPN biedt, net als de meeste andere providers, voor bestaande klanten een verlengkorting. Deze kun je vinden in de verlengshop (inloggen in de app of op de website en op “verlengen” drukken), dit is meestal een tijdelijke korting voor X aantal maanden. Deze korting is echter nooit zo hoog als de nieuwe klanten korting, waarom dit zo is weet ik ook niet. Zo werkt de telecombranche nou eenmaal denk ik dan maar. Soms zit er bij een verlenging ook een verlengcadeau, ik geloof dat KPN dingen heeft gedaan met Coolblue en Albert Heijn?

Als je liever met KPN wilt onderhandelen zou ik even een belafspraak maken hier rechtsonder op de pagina. Wij kunnen als klanten hier jou ook niet bij helpen verder.

3 reacties

Flitsend
Topper
Forum|alt.badge.img+8
  • Topper
  • Antwoord
  • October 21, 2025

Beste ​@Dokter love (wat een leuke gebruikersnaam trouwens)

KPN biedt, net als de meeste andere providers, voor bestaande klanten een verlengkorting. Deze kun je vinden in de verlengshop (inloggen in de app of op de website en op “verlengen” drukken), dit is meestal een tijdelijke korting voor X aantal maanden. Deze korting is echter nooit zo hoog als de nieuwe klanten korting, waarom dit zo is weet ik ook niet. Zo werkt de telecombranche nou eenmaal denk ik dan maar. Soms zit er bij een verlenging ook een verlengcadeau, ik geloof dat KPN dingen heeft gedaan met Coolblue en Albert Heijn?

Als je liever met KPN wilt onderhandelen zou ik even een belafspraak maken hier rechtsonder op de pagina. Wij kunnen als klanten hier jou ook niet bij helpen verder.

• October 21, 2025

Je kunt je abonement om laten zetten naar de nieuwste abonnementsvorm. Dan betaal je hetzelfde als nieuwe klanten. Maar uiteraard krijg je geen welkomstkorting.

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Hoi ​@Dokter love! Welkom op de KPN Community! Zoals je merkt denken we graag even met je mee. Dank daarvoor! Je kan altijd even via een terugbelafspraak maken om samen met een collega even op een rij te zetten of de nieuwe abonnementen beter aansluiten bij jouw wensen.

In bepaalde situaties is er dan ruimte om te verlengen maar in principe werken we dan niet met een welkomstkorting. 

Mocht je verder nog vragen hebben stel die dan gerust!