Skip to main content
Beantwoord

Zou aanbieding ontvangen maar hoor niks

• March 30, 2025
  • 4 reacties
  • 55 keer bekeken

Joska Scherrenberg
Nieuwkomer

Ik heb KPN glasvezel ik zou een aanbieding ontvangen, maar hoor niks, denk maar overstappen naar Youfone van 73€ naar 6 maanden 37 €

Beste antwoord door Noordzee

Hallo ​@Joska Scherrenberg ,

Zo'n aanbieding met een tijdelijk lage prijs geldt alleen voor nieuwe klanten, dat doen alle providers. 

Je kunt jouw abonnement (mits contractvrij) blijvend goedkoper maken door na 1 april 2025 te verlengen.

Dat kan telefonisch via de klantenservice. Het kan ook via internet via deze link, kies dan voor "Toon mijn persoonlijk advies”.: 

https://www.kpn.com/shop/verlengen/internet

Je gaat dan wel over op KPN TV+. Dat heeft voordelen en nadelen. 

Voor de volledigheid: Hier vind je een overzicht van bevindingen/wensen van KPN TV+: 

De huidige (april 2025!) prijzen en mogelijkheden vind je in dit overzicht:

Verleng pas na 1 april 2025 want dan ontloop je daarmee de inflatiecorrectie in juli 2025! 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

Berrie_Kaas
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+8
  • Wijsgeer
  • March 30, 2025

@Joska Scherrenberg , als uw glasvezel abonnement bij KPN afloopt kunt u in ‘Mijn KPN’ zelf zien welke KPN aanbiedingen voor u gelden en waar u uit kunt kiezen. Overstappen kan lonen, maar niet altijd.

• March 30, 2025

Ik heb KPN glasvezel ik zou een aanbieding ontvangen, maar hoor niks, denk maar overstappen naar Youfone van 73€ naar 6 maanden 37 €

Waarom open je hier dan nog een topic?

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • Antwoord
  • March 30, 2025

Hallo ​@Joska Scherrenberg ,

Zo'n aanbieding met een tijdelijk lage prijs geldt alleen voor nieuwe klanten, dat doen alle providers. 

Je kunt jouw abonnement (mits contractvrij) blijvend goedkoper maken door na 1 april 2025 te verlengen.

Dat kan telefonisch via de klantenservice. Het kan ook via internet via deze link, kies dan voor "Toon mijn persoonlijk advies”.: 

https://www.kpn.com/shop/verlengen/internet

Je gaat dan wel over op KPN TV+. Dat heeft voordelen en nadelen. 

Voor de volledigheid: Hier vind je een overzicht van bevindingen/wensen van KPN TV+: 

De huidige (april 2025!) prijzen en mogelijkheden vind je in dit overzicht:

Verleng pas na 1 april 2025 want dan ontloop je daarmee de inflatiecorrectie in juli 2025! 

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • April 1, 2025

Hoi ​@Joska Scherrenberg , bedankt voor jouw bericht en welkom hier op onze Community!

Ben je ook al aangesloten op glasvezel? Verder geef je aan dat je een aanbieding verwacht maar dat je deze niet hebt gehad. Had je deze aanbieding via de mail verwacht? Ik kan dit niet helemaal plaatsen dus als je dat zou willen toelichten, graag!

Verder heb ik bovenstaand antwoord van ​@Noordzee gemarkeerd als 'best answer' omdat zijn antwoord de lading het best dekt.