Skip to main content
Beantwoord

Zou ik 2 credit facturen toegestuurd kunnen krijgen?

• June 9, 2025
  • 1 reactie
  • 27 keer bekeken

Beste mensen,

Zou U mij deze 2 krediet facturen kunnen toe sturen.

Zij staan niet in de app.

Mvg Katja

Beste meneer/mevrouw **********************

Deze maand is het totaalbedrag van uw factuur € -23,71. Deze factuur hoort bij klantnummer ***************. Het bedrag bestaat uit deze kosten:

Abonnement

-23,71

Verbruik

0,00

Totaal

-23,71

Overzicht van al uw facturen

U vindt een overzicht van al uw facturen en persoonlijke instellingen in MijnKPN. Dit is uw persoonlijke en beveiligde klantomgeving. Download nu onze gratis app, dan hebt u altijd alles bij de hand.

Factuur anders dan verwacht?

Dit kan hierdoor komen:
   • Het is een 1e factuur: dan betaalt u de dagen tot aan de 1e factuur én een hele maand vooruit.
   • U betaalt eenmalige kosten.
   • U heeft uw abonnement veranderd.
   • Uw korting is voorbij.

Hebt u nog vragen?

Kijk dan op kpn.com/factuur.

Met vriendelijke groet,

Team KPN

N.B. dit is een automatisch verzonden e-mail, het is niet mogelijk deze e-mail te beantwoorden.

en

Beste mevrouw ***********

Deze maand is het totaalbedrag van uw factuur € -9,55. Deze factuur hoort bij klantnummer *************. Het bedrag bestaat uit deze kosten:

Abonnement

-9,55

Verbruik

0,00

Totaal

-9,55

Overzicht van al uw facturen

U vindt een overzicht van al uw facturen en persoonlijke instellingen in MijnKPN. Dit is uw persoonlijke en beveiligde klantomgeving. Download nu onze gratis app, dan hebt u altijd alles bij de hand.

Factuur anders dan verwacht?

Dit kan hierdoor komen:
   • Het is een 1e factuur: dan betaalt u de dagen tot aan de 1e factuur én een hele maand vooruit.
   • U betaalt eenmalige kosten.
   • U heeft uw abonnement veranderd.
   • Uw korting is voorbij.

Hebt u nog vragen?

Kijk dan op kpn.com/factuur.

Met vriendelijke groet,

Team KPN

Bedankt!

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy 

Beste antwoord door Vikash van KPN

Hoi ​@Katja_Vitalis. Welkom op de community! Begrijpelijk dat je de twee creditfacturen graag wilt ontvangen. Omdat we via onze community geen facturen kunnen toesturen, raad ik aan om hiervoor even contact op te nemen met onze klantenservice. Zij kunnen je facturen direct per e-mail toesturen. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • Antwoord
  • June 11, 2025

Hoi ​@Katja_Vitalis. Welkom op de community! Begrijpelijk dat je de twee creditfacturen graag wilt ontvangen. Omdat we via onze community geen facturen kunnen toesturen, raad ik aan om hiervoor even contact op te nemen met onze klantenservice. Zij kunnen je facturen direct per e-mail toesturen.