Skip to main content
Beantwoord

Zou ik bij het verlengen van mijn abonnement een PlayStation 5 kunnen krijgen?

• May 28, 2026
  • 3 reacties
  • 62 keer bekeken

Zojuist vroeg ik een medewerker voor een PS5 bij het verlengen van mijn abonnement. Ik kreeg gewoon een nee🤷🏻‍♀️

dit scheelt KPN minstens 150€ ten opzichte van de iPhone 16 die ik anders zou uitzoeken.

Waarom staat KPN niet open voor zo’n goede deal?

Beste antwoord door PeterG

De ingekochte hoeveelheid PS5's, voor eerdere acties, zijn gewoon op.

Cadeaus zijn er alleen voor nieuwe (klanten) abonnementen op de VASTE diensten. Niet voor mobiele abonnementen. Er is momenteel geen actie voor de PS5 bij VAST internet.

Bij mobiel zijn er nooit van die cadeaus. Een telefoon gaat (eventueel) op afbetaling en betaal je in the end gewoon voor 100%.

Ik vermoed dat je een mobiel abonnement hebt afgesloten? Daar zitten nooit cadeaus bij. Telefoons bij een abonnement betaal je gewoon. Direct of gespreid.

3 reacties

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • Antwoord
  • May 28, 2026

De ingekochte hoeveelheid PS5's, voor eerdere acties, zijn gewoon op.

Cadeaus zijn er alleen voor nieuwe (klanten) abonnementen op de VASTE diensten. Niet voor mobiele abonnementen. Er is momenteel geen actie voor de PS5 bij VAST internet.

Bij mobiel zijn er nooit van die cadeaus. Een telefoon gaat (eventueel) op afbetaling en betaal je in the end gewoon voor 100%.

Ik vermoed dat je een mobiel abonnement hebt afgesloten? Daar zitten nooit cadeaus bij. Telefoons bij een abonnement betaal je gewoon. Direct of gespreid.

JanD
Superuser
  • May 28, 2026

Geldt uitsluitend voor nieuwe klanten ​@jessZo en dat ben jij niet.

Jasper van KPN
Moderator

Welkom op de community ​@jessZo, wat Jan en Peter zeggen klopt inderdaad. Acties zoals de PS5 gelden alleen voor nieuwe klanten, en alleen bij thuis aansluitingen. Je hebt het over een iPhone, dat is geen actie die we hebben bij een thuis aansluiting. Op beide vlakken kom je dan niet voor in aanmerking voor een PS5.