Skip to main content

Al 25 jaar abonnee bij kpn met mobiel.

Ik kan verlengen, maar wil sim only.

Het aanbod wat ik krijg bij Kpn is niks goedkoper, dan wat ik zou krijgen als ik een nieuwe klant zou zijn bij Kpn.

Voor mij echt een reden om over te stappen naar een andere provider.

Zo worden trouwe klanten dus beloond.

Welkom op het forum van KPN @Sigie 

Op dit moment zijn er geen kortingen op sim-only abonnementen bij KPN, behalve dat nieuwe klanten geen aansluitkosten (a 25.- euro) betalen.

Misschien dat er volgende week, tijdens de officiële Black Friday, er nog actie bijkomen voor sim-only abonnenmenten, maar de kans acht ik niet groot.

Maar wees gerust ook bij Odido en Vodafone zijn er momenteel geen acties op sim-only abonnementen, alleen de budget providers (ook wel prijsvechters genoemd) hebben momenteel leuke Black Friday deals, maar hebben geen premium diensten zoals KPN of Odido. 

En mocht je KPN Thuis hebben, dan vervalt de combivoordeel korting ook, als je gaat overstappen met mobiel.


Mijn mobiele 10gig abonnement is deze week verdubbeld naar 20gig, omdat ik ook KPN thuis heb (combivoordeel).

Mijn 50mb glasvezel abonnement is een paar maanden geleden verhoogd naar 200mb, gratis en voor niks, omdat het kan.

 

Zo word je als trouwe klant dus beloont 👌 


Al 25 jaar abonnee bij kpn met mobiel.

 

Daar komt mijn appie verhaal weer, al 25 jaar winkel ik bij appie, en afgelopen week vond ik dat ik daarom wel korting kon krijgen op een pak melk. Helaas vond appie dat niet….. 

Moraal: je bent betalende klant of niet, hoelang je dat al bent doet natuurlijk niet ter zake, niet bij de appie, niet bij de bank en niet bij kpn. En veranderen van winkel is gelukkig een vrije keus.


Al 25 jaar abonnee bij kpn met mobiel.

 

Daar komt mijn appie verhaal weer, al 25 jaar winkel ik bij appie, en afgelopen week vond ik dat ik daarom wel korting kon krijgen op een pak melk. Helaas vond appie dat niet….. 

Moraal: je bent betalende klant of niet, hoelang je dat al bent doet natuurlijk niet ter zake, niet bij de appie, niet bij de bank en niet bij kpn. En veranderen van winkel is gelukkig een vrije keus.

Wat kan je het weer mooi omschrijven @emielstroeve , maar het is wel de (harde) waarheid!
Vandaar dat ik mijn boodschappen 🛍️ altijd bij 3 supermarkten ga doen, en dan voornamelijk op de aanbiedingen af ga zodat ik alsnog goedkoper 💶 uit ben.

Je bent vrij om je eigen keuze te maken, zoals je het ook zo mooi afsloot.


@emielstroeve 

Dit is gewoon appelen met peren vergelijken!

Ik heb GEEN ABONNEMENT bij de appie. Al ga ik naar de 10 verschillende winkels, kan ik gewoon gebruik maken van hun aanbiedingen.

Wanneer ik vandaag beslis over te stappen naar een andere bank, is dit geen probleem. Dit wordt gewoon geregeld, zonder opzegtermijn. 

Punt is: KPN maakt reclame dat trouwe klanten worden beloond. Of ik nu wel of niet gebruik maak van hun internet/tv, ik ben een trouwe klant met een mobiel abonnement, die wil overstappen naar een sim-only abonnement. 

Wil hierbij nog even vermelden, dat wij in het verleden wel internet/tv hadden van hun. Toen konden we ook gebruik van hun combivoordeel.  We waren ook altijd 100% tevreden.Wij zijn destijds overgestapt omdat KPN geen glasvezel aanbood.( nog steeds niet).

Ik heb wel mijn mobiel abonnement behouden, waarbij ik ook voordeel krijg. Blijkbaar telt een sim only abonnement niet mee voor trouwe klanten.