Skip to main content

Waarom blijft bestelstatus in behandeling? Pluspakket is beëindigd. Maar de bestelstatus blijft in behandeling. Hoe kan dit opgelost worden? Duurt nu al 3 dagen. Ik kan nu geen andere wijzigingen doorvoeren. 

Hoi ​@Plikklik 

Welkom op de community van KPN.

Er waren deze (afgelopen) week wat storingen binnen het systeem die wijzigingen verwerkt van bestaande klanten (zoals jij en ik), die via Mijn KPN account of app een wijziging wilde doorvoeren binnen het bestaande abonnement.

Dit is mij telefonisch bevestigd door een medewerker van KPN Service Plus, aangezien ik zelf ook met dit vervelende probleem te maken krijg, nadat ik een wijziging had gedaan.
Mijn wijziging is inmiddels al verwerkt door de Back Office van KPN.

Als jouw wijziging binnen deze storing viel, dan wordt deze automatisch doorgezet naar de afdeling Back Office die het dan handmatig door gaat voeren.
Dit wordt op binnenkomst van wijziging afgehandeld, en op werkdagen uitgevoerd.

De kans is dus groot dat het aankomende maandag (18 november) of dinsdag (19 november) wordt afgehandeld voor jouw, je krijgt dan ook nog een bevestiging per mail zodra het pluspakket is verwijderd uit jouw abonnement.

Voor meer informatie en als het naar jouw mening te lang duurt, bel dan even met de klantenservice van KPN, om navraag te doen wat de status is van jouw wijziging.

Telefoonnummers:

• 0800-0402 (Vanaf elke telefoon)
  • 1200 (Vanaf een KPN mobiele aansluiting)

Openingstijden:

• Maandag tot en met Vrijdag van 08:00 tot 18:00 uur
  • Zaterdag van 08:00 tot 17:00 uur
  • Zondag gesloten

Dankjewel voor je uitgebreide en duidelijke reactie! 

Hoi ​@Plikklik 

Bedankt voor je compliment.
Ik heb je graag geholpen.

Hoi ​@Plikklik, welkom op de community. Ik kan bevestigen dat er inderdaad zo'n storing is geweest en dat de wijzigingen uit die tijd handmatig gecorrigeerd moesten worden. 

In plaats van het genoemde nummer te bellen, kan je trouwens ook een terugbelafspraak maken. Dan weet je van te voren wanneer je contact kunt hebben.

Reageer