Skip to main content

Hallo

 

ik heb de mail gekregen  dat ik kan opzeggen  of veranderen van abbo.

als ik naar een andere provider wil dan heb ik toch ook een maand opzegtermijn, dus als ik 25 feb opzeg dan stopt het pas als ik bij een andere provder ben toch ? of zie ik dat verkeerd  want ik wil niet zonder internet zitten

groetjes davith

Klopt. Als je 25 februari opzegt, dan gaat je abonnement '’over'’ op 26 maart. Mits je de overstapservice bij je nieuwe provider gebruikt. Dan neem je dus dáár een abonnement met overstapservice. De nieuwe provider regelt het verder met kpn.

Als je daar een abonnement neemt zonder overstapservice dan moet je zelf je abonnement bij kpn opzeggen. Dat is een wat lastige situatie als het dezelfde drager is natuurlijk. Dus altijd bij de nieuwe provider overstapservice gebruiken. Dan zit je niet zonder. Op de dag dat het aan gaat bij de nieuwe gaat het bij kpn uit. Indien zelfde drager (dus als je niet naar Ziggo overstapt) zit je hooguit 4 uur zonder.


Ik dank je voor de snelle reactie en uitleg.,

groetjes Davith


Heb net gebeld naar klantenservice en die zegggen dat het voor vaste klanten die een  vaste contract hebben niet  gelden?? 

wat is nu waar? mijn contract loopt tot 11 nov , krijg bericht van kpn(mail)  overr de verandering van de algemene voorwaarden, dan heb ik toch ook het recht en ben dan toch ook conractvrij?

Ik zou graag daar een duidelijk antwoord voor willen hebben voordat  het allemaal in de soep loopt.

(

Vragen mag altijd
We zijn blij dat je klant bij ons bent en helpen je graag verder. Kijk voor meer informatie op kpn.com/av2023. Wil je door deze verandering liever iets aanpassen aan je abonnement(en) of opzeggen? Dan kan dit zonder kosten, schriftelijk of via onze Klantenservice. Je kan ons gratis bellen op 0800-0402. Dat kan op werkdagen van 8.00 tot 18.00 uur en op zaterdag van 8.00 tot 17.00 uur.

Met vriendelijke groet,
Team KPN
 

 

groetjes Davith


Hallo @Davith tot 1 april 2023 ben je contractvrij en kun je een KPN abo opzeggen met 1 maand opzegtermijn, door te bellen met 800 0402 of in de lokale KPN-winkel.

 


Hallo @Davith tot 1 april 2023 ben je contractvrij en kun je een KPN abo opzeggen met 1 maand opzegtermijn, door te bellen met 800 0402 of in de lokale KPN-winkel.

 

Dacht ik ook maar daarom had ik gebeld , en die medewerker zegt van niet , vandaar  de vraag hier nog een keer , je weet het op den duur niet meer, in iedergeval dank voor het antwoord

groetjes davith


Je moet wel een email van kpn gehad hebben over de wijziging in de voorwaarden. Eerder ben je niet contractvrij. Maar vanaf dat moment wel tot en met 31 maart.

De email worden,, als het goed is, deze maand verstuurd.

Dus als je 'm nog niet gehad hebt….

En de opzegtermijn blijft 1 maand.

Dus als je bv 25 februari bij je nieuwe provider het abonnement aanvraagt met overstapservice, dan regelt die alles bij kpn. Je abonnement kan dan per 26 maart over.


Ja gisteren,  zie boven aan ik had een kleine copy van  het gaat over de av

 

Vragen mag altijd
We zijn blij dat je klant bij ons bent en helpen je graag verder. Kijk voor meer informatie op kpn.com/av2023. Wil je door deze verandering liever iets aanpassen aan je abonnement(en) of opzeggen? Dan kan dit zonder kosten, schriftelijk of via onze Klantenservice. Je kan ons gratis bellen op 0800-0402. Dat kan op werkdagen van 8.00 tot 18.00 uur en op zaterdag van 8.00 tot 17.00 uur.

Met vriendelijke groet,
Team KPN