Skip to main content

Hallo,

Ik heb geen activatiemail gekregen voor prime video.

Ik heb deze 24 februari aangevraagd en staat ook in m'n kpn als geactiveerd,  naar ik kan dus niks kijken.

 

Gr,

 

Arjan 

Hoi @AJWO. Wat vervelend dat je nog niet naar Amazon Prime kan kijken. Op de onderstaande pagina lees je hoe je Amazon Prime kan activeren. Laat je mij weten of het is gelukt?

 

 


Niet gelukt.  Ik krijg de code, maar vervolgens kan ik die nergens invoeren.  Alleen m'n eigen pincode op mijn eigen account van Prime, maar dan krijg ik via hun direct weer een lidmaatschap. 

Ik zou een activatiemail krijgen van kpn en hiermee kon ik Prime activeren op m'n eigen Prime account.

Mogelijk dat ik de mail ook niet heb gehad,  omdat kpn mail naar m'n oude mailadres stuurt terwijl in m'n profiel mn kpn mail adres staat...


@AJWO Het zou kunnen dat het activatiemailtje naar het verkeerde adres is gestuurd. Ik stuur je zo een privébericht, zou je daarop willen reageren? Je kan hiervoor ook bellen met onze klantenservice (0800 0402), dan kunnen mijn collega's dit verder voor je uitzoeken. 


Hallo, het is al weer even geleden. 

Ik probeer bij m'n dochter prime te activeren op d'r tv box. Dit is geen kpn box, maar een MI Box. Toen ik het probeerde, bleek ik ineens een los abonnement te hebben van prime, welke ik gelijk opgezegd heb. Maar hoe kan ik prime activeren op de box, want als ik het doe met mijn inloggegevens van Amazon, krijg ik weer een nieuw abonnement. 

 

Mvg,

 

Arjan 


@AJWO Volgens mij kan je op een MI box inloggen met je Amazon Prime account dat je eerder al hebt aangemaakt met het activatiemailtje dat door KPN is verstuurd. Weet je zeker dat je de juiste inloggegevens gebruikt?


Ik vrees dat ik die mail niet meer heb🫣


Het probleem is denk ik ook dat ik al Prime had voordat ik het via KPN liet lopen.  Maar op een of andere manier als ik dan inlog, gaat het niet goed.

Zodra ik wil aanmelden alszijnde lid moet ik een pincode invoeren,  dit doe ik en dan moet ik de betaalgegevens bevestigen 

Als ik naar prime gaat op de box naar een film en klik deze aan, dan moet ik een prime lidmaatschap nemen.


@AJWO Als het goed is heb je in het verleden al een activatiemail ontvangen waarmee je een Amazon Prime account hebt aangemaakt. Heb je met hetzelfde account ingelogd op de MI box van jouw dochter?


Ik heb die mail niet meer. 

 


Het mailtje zelf heb je niet meer nodig. Als het goed is heb je met het mailtje al een Amazon Prime account aangemaakt. Met dit account kan je inloggen op de MI Box van jouw dochter.  


Uk weet niet welke login gegevens het zijn. Als ik m'n kpn mail invoer geeft prime aan dat seze niet brkend is, en als ik m'n Gmail invoer, heb ik geen abonnement.

En dat zijn m'n enigste 2 mailadressen. 


@AJWO Wat jammer dat je de inloggegevens niet meer weet. Ik heb helaas niet de mogelijkheid om te zien welke e-mailadres is gekoppeld aan jouw Amazon Prime. Er zijn twee mogelijkheden om dit te herstellen. Je kan hiervoor contact opnemen met de klantenservice van Amazon Prime of je verwijderd Amazon Prime in MijnKPN en vraagt het opnieuw aan. Je ontvangt dan een nieuwe activatiemail waarmee je een nieuw Amazon Prime account kan aanmaken. Met dit account log je in op de tv-ontvanger en de MI Box van jouw dochter.


Dank voor je hulp. Heb me opnieuw aangemeld bij Prime. Alles werkt nu.