Skip to main content

Ik betaal via mijn kpn mobiel factuur Disney+ nu ben ik al sinds november vorig jaar met hun bezig de boel op te zeggen maar niks werkt en medewerking krijg ik ook niet vanuit hun. Ook betaal ik nu nog steeds maar is mijn account niet meer bekend, ik durf niet opnieuw aan te melden want straks ben ik nogmaals lid. Hoe kan ik de betaling via mijn factuur stopzetten....KPN zegt je moet bij Disney+ zijn het is maar 9 euro maar dat kost me straks een brood met de idiote prijsstijgingen

 

 

Goedemiddag @Suzanna75! Welkom en goed dat je contact met ons opneemt! 
 

 het is maar 9 euro maar dat kost me straks een brood met de idiote prijsstijgingen

:sweat: Ik snap je helemaal! 

 

Hoe kan ik de betaling via mijn factuur stopzetten....

Ik ga je het uitleggen!

Als je Disney+ via de factuur van KPN Mobiel in rekening laat brengen, dan is dat een (maandelijkse) online aankoop. Deze aankopen kun je beheren via jouw toestel.

Nu weet ik niet welk type toestel je precies hebt, dus ik leg uit hoe je dat kunt doen voor Android en voor iOS.


Online aankoop beheren in Android:

Belangrijk: Als je de app verwijdert, wordt je abonnement niet opgezegd.

  1. Open de Google Play-app.
  2. Tik rechtsboven op het profielicoon.
  3. Tik op Betalingen en abonnementen en dan Abonnementen.
  4. Selecteer het abonnement dat je wilt opzeggen.
  5. Tik op Abonnement opzeggen.
  6. Volg de instructies.

Tip: Als je een abonnement hebt bij een app en de app uit Google Play wordt verwijderd, wordt je toekomstige abonnement opgezegd. Je krijgt geen terugbetaling voor eerdere abonnementen.

Bron: Google support


Online aankoop beheren in iOS (iPhone, iPad of iPod touch)

  1. Open de Instellingen-app.
  2. Tik op uw naam.
  3. Tik op 'Abonnementen'.
  4. Tik op het abonnement dat u wilt beheren. Wordt het abonnement dat u zoekt niet weergegeven?
  5. Tik op 'Annuleer abonnement'.

Bron: Apple support

Wil je het abonnement op Disney+ opzeggen, dan legt Disney+ dat uit op hun pagina Disney+ opzeggen


Ik ga er vanuit dat je hiermee verder komt! Laat je weten of het gelukt is?


:raised_hands:Eindelijk volgens mij is het eindelijk opgezegd, ik weet niet hoe ik je moet bedanken!:muscle_tone1: thnx


Yeah! Ben blij om te lezen dat mijn uitleg je verder geholpen heeft. Geen dank, hoor! :blush: